مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خبر داد؛

آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران قزوین

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۴:۳۲
کد خبر: ۶۲۰۵۹۸
آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران قزوین
مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قاسم آقاعیخانی مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و نام سرور و سالار آزادگان عالم، حسین بن علی (ع) و اولاد و یاران با وفای حضرتش، در این خصوص گفت: ثبت نام دوازدهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان قزوین با همکاری معاونت اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و سازمان دارالقرآن کریم استان آغاز شد.

آقاعیخانی افزود: در راستای توسعه و تقویت و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی دوازدهمین مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش و تعاون استان در آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.

وی در خصوص شرایط شرکت در مسابقه اظهار داشت: کلیه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد تحت پوشش خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی و خانواده های محترم ایشان شامل همسر و فرزندان که سن آنان بالاتر از 15سال بوده و حداکثر سن ایشان تابع مقررات سرپرستی فرزند باشد، می توانند در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت نمایند.

مدیر اجتماعی فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ضمن اعلام رشته های این دوره از مسابقات قرآنی ادامه داد: رشته قرائت، ترتیل، حفظ ( شاخه های 10 جز، 20جز و کل) و مفاهیم (جلد بیست و دوم تفسیر نمونه از چاپ27 جلدی دارالکتب الاسلامیه ( به صورت تستی) رشته های مورد نظر این دوره از مسابقات بوده که در دو گروه خواهران و برادران برگزار می گردد.

وی گفت: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دفتر مدیریت اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در قزوین، فلکه شهید حسن پور خیابان نواب شمالی، مقابل دانشکاه پیام نور مراجعه و در شهرستانها به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه حداکثر تا تاریخ 25مهر ماه مراجعه نمایند.

نفرات برتر و برگزیده استانی به مرحله کشوری مسابقات معرفی خواهند شد: این مقام مسوول یادآور شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز