سردار "مهدیان نسب" در نشست خبری تشریح کرد:

اجرای ۹۰ برنامه در لرستان طی هفته نیروی انتظامی/ راه‌اندازی مرکز عملیات فرماندهی انتظامی لرستان/ اجرای ۳۸۸طرح در استان

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۹:۵۵
کد خبر: ۶۲۰۶۸۶
اجرای ۹۰ برنامه در لرستان طی هفته نیروی انتظامی/ راه‌اندازی مرکز عملیات فرماندهی انتظامی لرستان/ اجرای ۳۸۸طرح در استان
فرمانده انتظامی استان لرستان از اجرای 90 برنامه در لرستان طی هفته نیروی انتظامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروزدر نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه شعار هفته ناجا "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است ،اظهارداشت: این برنامه ها  از روز جمعه شروع می شود.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی زیرساخت  امنیت جامعه است وامنیت با مشارکت مردم محقق می شود نقش مردم لرستان را در این خصوص مطلوب دانست وگفت: مردم لرستان خودشان در برخورد با هنجار شکنان به پلیس کمک می کنند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه همه اقدامات نیروی انتظامی به عنوان پلیسی مقتدر دارای ریشه علمی است ،یادآورشد:  طرح خلاقانه ای با عنوان "پلیس یاران محرم"را با پیرغلامان وروسای هیات های مذهبی اجرا کردیم وبراساس آن معتمدین  هیات ها به عنوان یار پلیس در اجرای نظم و برقراری امنیت همکاری خود را نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای 388طرح در استان  طی 20 روز خبرداد وعنوان کرد:  7 طرح عملیات مشترک در شهرستان های دورود، پلدختر، بروجرد، مناطق اسد آبادی ، کوروش،  پشته ناصر خسرو وحسین آباد نیز در بخشهای امنیتی  وگره های ترافیکی  اجرا شده است .

سردار مهدیان نسب در تشریح برنامه های هفته ناجا نیز خاطر نشان کرد: همایش پیاده روی برای نشاط و ورزش کارکنان و خانواده ها ، اجرای طرح شمیم خدمت نماز جمعه، سخنرانی پیش از خطبه ها و دوچرخه سواری فرزندان کارکنان ناجااز  برنامه های روز نخست هفته ناجا خواهد بود.

وی افزود: در روز دوم نیز  برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان و افتتاح دو واحد انتظامی در استان را خواهیم داشت وهمچنین  اجرای برنامه ورزش صبحگاهی و تجلیل از سربازان نمونه از برنامه های روز سوم هفته ناجا خواهد بود.

سردار مهدیان نسب  پاسخگویی کارکنان و کارشناسان نیروی انتظامی به مردم در محافل و مساجد و برگزاری همایش راهوران محله و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان را از برنامه های  روز چهارم هفته ناجا عنوان کرد وافزود:تجلیل از خانواده های کارکنان انتظامی و قرائت پیام هایی در مدارس، برگزاری همایش همیاران پلیس و حضور در سامانه 197 مرکز نظارت همگانی از برنامه های روز پنجم خواهد بود و  در روز ششم نیز طرح "مردم یاری"در شهرستان چگنی با حضور 20 نفر پزشک متخصص با ویزیت و داروی رایگان و دو اکیب دندانپزشکی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین  برگزاری یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت و برگزاری همایش کوه پیمایی، زیارت عاشورا و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای استان را از برنامه های روز پایانی هفته ناجا  در لرستان عنوان کرد واز راه‌اندازی مرکز عملیات فرماندهی انتظامی این استان تا 6 ماه آینده خبر داد.

سردار  مهدیان نسب  گفت:ساختمانی را به عنوان ساختمان مرکز "عملیات" استان در دست اجرا خواهیم داشت که در آن هم  مرکز عملیات استان و هم مرکز مانیتورینگ  لرستان مستقر می شود.

وی یادآورشد:ایجاد این مرکز هم افزایی بین کارکنان افزایش داده وباعثروان شدن ماموریت های پلیس شده  و فاصله مردم را با پلیس کم  می کند.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز