ورزش و جوانان در جذب مشارکت جوانان عملکرد خوبی داشته است

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ - ۱۳:۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۰۷۰۹
ورزش و جوانان در جذب مشارکت جوانان عملکرد خوبی داشته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در حوزه جذب مشارکت جوانان و برون سپاری فعالیت‌های خود به جوانان و سمن‌ها عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید جواد حسینی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی ساماندهی آسیب‌های اجتماعی که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: هیچ زمانی مانند شرایط فعلی در کشور ما اینگونه نبوده که به صورت جداگانه بودجه‌ای با عنوان آسیب‌های اجتماعی با تخصیص ۱۰۰ درصدی وجود داشته باشد، لذا باید در این حوزه به صورت جدی فعال بود و اگر ریالی اعتباری تخصیص می‌دهیم موثر باشد.

وی افزود: فعالیت ها باید هدفمند باشد ما نباید با هدف آموزش به تمامی دستگاه‌ها بودجه تزریق کنیم وظیفه آموزش، با آموزش و پرورش و دانشگاه است و باید بودجه برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات به ورزش و جوانان اختصاص پیدا کند، ما باید بدانیم هر بودجه‌ای به کجا اختصاص پیدا کند و با هدف مشخص اقدام به تزریق منابع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وقتی تصمیم به برگزاری کلاس و یا فعالیتی می‌شود یاد گرفته‌ایم که فقط تکراری و براساس رفع تکلیف یک کلاس برگزار کنیم اما باید در حوزه آسیب‌های اجتماعی بسیار خلاقانه فراگیر و زود بازده عمل کنیم، از این رو از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهش می‌کنم در صورت تصویب توجه به آموزش، کلاس‌هایی مفید و آموزش‌هایی به روز ارائه دهیم.

وی  ادامه داد: طرح نوآورانه، زودبازدهی فعالیت‌ها، فراگیری و مشارکت پذیری چهار  مولفه‌ای هستند که در حوزه مدیریت آسیب‌های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد که ورزش و جوانان در حوزه افزایش مشارکت و استفاد از سمن‌ها و جوانان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

حسینی تاکید کرد: در حوزه افزایش شور و نشاط اجتماعی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی باید ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی مورد توجه قرار گیرد و در بسیاری از فعالیت‌های ما در روستاها و شهرستان‌ها به این ورزش تاکید شده است، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیات ورزشی مربوطه در این حوزه مسئول هستند.

وی با بیان اینکه پارلمان مشورتی زنان در راستای افزایش مشارکت و جایگاه مشورتی راه اندازی شده‌است گفت: از تمامی مسئولین و مدیران خواهش دارم از جایگاه مشورتی این پارلمان استفاده کنید، ما این پارلمان را راه اندازی کردیم فقط برای مشورت و افزایش مشارکت و هیچ هدف سیاسی در آن وجود ندارد، همه با رای و نظر مردم انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز