مدیر شرکت نفت استان اردبیل:

۱۰۵ میلیون مترمکعب CNG در اردبیل مصرف شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۴:۵۴:۵۱
کد خبر: ۶۲۱۰۳۴
۱۰۵ میلیون مترمکعب CNG در اردبیل مصرف شد
مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال مصرف CNG در اردبیل به میزان ۱۰۵ میلیوت مترمکعب بوده که با افزایش ۱.۲ درصد روبه‌رو است.

به گزارش برنا، سیدحجت مدنی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی میزان فروش مواد سوختی در اردبیل اظهار داشت: میزان مصرف CNG در 6  ماهه نخست امسال به مقدار 105 میلیون متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته میزان مصرف CNG در استان به میزان 103 میلیون و 820 هزار متر مکعب بوده که امسال این میزان 1.2 درصد افزایش داشته است و بر همین مبنا  از بابت مصرف CNG در این مدت مقدار 105 میلیون لیتر بنزین  صرفه‌جویی شده است.

مدنی افزود: کاهش مصرف مواد نفتی و جایگزینی مصرف CNG به جای بنزین سبب کاهش آلاینده‌های محیطی و تامین هوای پاک  می‌شود چرا که گاز طبیعی سوختی با احتراق پاک، تمیز و بهینه است که سبب افزایش عمر موتور و کاهش تعمیرات آن می‌شود.

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل تصریح کرد: مقدار مصرف CNG در شهریور ماه امسال به مقدار 17 میلیون و 900 هزار متر مکعب بوده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.5 درصد کاهش داشته است. 

وی گفت: با توجه به جداول و نمودارهای آماری واحد CNG منطقه کمترین مصرف در 6 ماه امسال مربوط به فروردین ماه و بیشترین فروش CNG در 62 باب جایگاه در منطقه اردبیل برای شهریورماه امسال بوده است. 

مدیر شرکت نفت منطقه اردبیل از تامین و ذخیره‌سازی مواد سوختی مورد نیاز زمستانی در اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد اما انتظار می‌رود که مردم اصل صرفه‌جویی را همواره مد نظر قرار دهند و به ویژه در ماه‌های آینده که استان اردبیل سردتر خواهد شد به این مهم توجه جدی داشته باشند تا مشکلی برای هیچ یک از مردم استان در این زمینه به وجود نیاید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز