مادر سنگدل کودکش را سربرید

۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۹:۵۶
کد خبر: ۶۲۱۰۹۵
مادر سنگدل کودکش را سربرید
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مادری در شهرستان فسا، سر دختر بچه خود را برید و منزل را به آتش کشید.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "کاووس محمدی" اظهارداشت: شب گذشته ماموران کلانتری 11 شهرستان فسا  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره قتل و آتش سوزی مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی، مشاهده کردند دختر بچه 3 ساله به هویت "ی-ف" از ناحیه گردن با شی برنده به قتل رسده است.
سرهنگ محمدی ادامه داد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تلاش ماموران برای دستگیری قاتل، مادر دختر بچه به هویت "ا-ک" خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد دخترش را به قتل رسانده و منزل را به آتش کشده و با خوردن سم نیز قصد خودکشی داشته ام.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل دختر خود اعتراف و  انگیزه خود را مشکلات مالی و خانوادگی اعلام کرد.
محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از قتل فجیع دخترش با خوردن سم قصد خودکشی داشته است توسط ماموران به بیمارستان منتقل شد تا پس از بهبود تحقیقات از وی ادامه یابد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان گفت: برخی از خانواد ها به دلیل مشکلات روحی و روانی و عدم آگاهی در مراجعه به موقع به مشاوره و تشخیص بیماری روحی و روانی خود، به اقدامات مجرمانه دست نمی زنند که توصیه می شود شهروندان مشکلات خود را با مراجعه به مرکز مشاوره مرتفع کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز