اعضای بدن کودک ۷ ساله اهدا شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۹:۴۹
کد خبر: ۶۲۱۳۶۶
اعضای بدن کودک ۷ ساله اهدا شد
پدر و مادر ایثارگر و نوعدوست محمدامین ٧ ساله با اهدای اعضای پاره تن خود، به چندین کودک بسیار بد حال حیات و زندگی دوباره بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ولی اله صمدی  کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اهدا عضو گفت: محمدامین ٧ ساله که به اتفاق خانواده برای عزاداری سید الشهدا(ع) ازتهران به شهرستان نایین رفته بودند، متاسفانه در هنگام بازگشت در نزدیکی  شهر قم دچار سانحه می شوند.

وی گفت: سنای ١١ ساله و محمدامین ٧ ساله دو کودک خانواده بودند که ضربه مغزی شده  و توسط اورژانس ١١٥ قم سریعا به بیمارستان شهید بهشتی منتقل می شوند.

کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: باوجود تلاش تیم پزشکی متاسفانه به علت شدت حادثه  سنا در همان لحظات اول در اورژانس بیمارستان جان به جان آفرین تسلیم می کند و محمدامین  در بخش ICU بستری می شود.

صمدی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه و ضربه شدید مغزی بعد از سه روز محمدامین، دچار مرگ مغزی شده و پس از اعلام مرگ مغزی توسط پزشکان معالج و تایید مرگ مغزی ایشان توسط تیم تایید کننده مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی قم و بر گزاری چندین جلسه با خانواده  داغدار و اخذ رضایت از این خانواده محترم، جهت اهدای عضو به بیمارستان شریعتی تهران اعزام شدند.

وی گفت: قلب، کبد، دو کلیه و برخی از نسوج این عزادار خردسال امام حسین (ع) به کودکان بیمار و  نیازمند در لیست  پیوند وزارت بهداشت و درمان ، پیوند شد.

کارشناس مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۶ یازدهمین  مورد اهدای عضو از استان قم است که به تهران جهت اهدای عضو اعزام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز