فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام کرد:

انهدام ۷۹ باند موادمخدر در استان

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۰:۲۰
کد خبر: ۶۲۱۵۶۹
انهدام ۷۹ باند موادمخدر در استان
فرماندهی انتظامی استان سمنان از انهدام 79 باند موادمخدر در این استان از هفته ناجا گذشته تا آغاز هفته ناجا امسال خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار روح‌الامین قاسمی در صبحگاه مشترک این نیرو به مناسبت هفته ناجا که با حضور استاندار، نماینده مردم و...در سمنان برگزار شد؛ گفت : یک یک سال گذشته 6 هزار و 400 کیلو انواع موادمخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف شده است.

وی از دستگیری 4270 نفر در این‌ ارتباط طی یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، این استان پهناور را به جای ناامنی برای قاچاقچیان تبدیل کرده و برابر قانون با سوداگران مرگ برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از افزایش 38 درصدی کشف قاچاق کالا در یک سال اخیر خبر داد و افزود: پلیس در یک سال گذشته اقدامات موثری در مبارزه با قاچاق کالا تدارک و اجرایی کرده که نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

وی با اشاره به اقدامات موثر پلیس با سرقت در استان از کاهش هشت درصدی سرقت‌ها در این استان خبر داد و افزود: علاوه بر این میزان کشفیات سرقت‌ها نیز در این یک ساله پنج درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

سردار قاسمی اقدامات پلیس در حوزه سایبری را بسیار موفق برشمرد و گفت: در این یک ساله 100درصد پرونده‌های پلیس فتا منتج به نتیجه شده است.

وی از کاهش 30درصدی جرائم خشن به عنوان دستاورد دیگر سبزپوشان ناجا در استان نام برد و گفت: تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در استان نیز با کاهش دو درصدی روبرو بوده است.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به خدمات مشاوره‌ای و اجتماعی این نیرو در استان گفت: 65درصد پرونده‌های حوزه مددکاری در استان به مصافحه انجامیده است.

این مقام ارشد انتظامی، تامین نظم و امنیت را مهمترین رسالت ناجا دانست و گفت: نیروی انتظامی در انجام این رسالت خود عملکرد موفقی داشته است. امنیت یکی از نیازها و ضرورت‌های اصلی هر نظام و کشوری است واگر امنیت نباشد هیچ پیشرفت فرهنگی اقتصادی و نظامی به‌وجود نخواهد آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز