سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی است

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۶:۳۴
کد خبر: ۶۲۱۶۲۱
هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی است
عباس علایی مقدم: هدف اصلی ما حضور موفق در رقابت های بازی های اسیایی است و در همین راستا ستاد بازی های آسیایی را راه اندازی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عباس علایی مقدم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در مراسم معارفه اش با اشاره به هدف گذاری ورزش قزوین در آینده گفت: با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی، حضور موفق در این رقابت ها جزو اهداف اصلی ما است و در این راستا ستاد بازی های آسیایی را راه اندازی کرده ایم.

علایی مقدم افزود: با تلاش هیات ها و ورزشکاران و قهرمان استان قزوین انشاالله در بازی ها آسیایی،  استان قزوین توسط ورزشکارانش در زمینه کسب مدال رکورد خواهد زد و این موفقیتی برای جامعه ورزشی استان خواهد بود.

علایی مقدم در ادامه، استان قزوین را دارای پتانسیل های بالای صنعتی و اقتصادی دانست و گفت: امیدوارم با حمایت استاندار ورزش دوست استان و همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی بتوانیم شاهد تحول در این حوزه باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در ادامه از اعتماد دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس و استاندار و همه موثرین تشکر کرد و گفت: با توجه به تاکیدات وزارت ورزش برای توجه بیشتر به ورزش بانوان و فعالیت جوانان، برنامه ای برای تحول در این دو حوزه در استان قزوین داریم که با همکاری همه دستگاه ها امیدواریم شاهد تغییر اساسی باشیم.

علایی مقدم در خاتمه از تلاش های محمد مشهدی آقایی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قزوین تشکر کرد.

علایی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز