امام‌جمعه اسفراین؛

نیروی انتظامی طلایه داران آرامش و امنیت جامعه

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۵:۴۱
کد خبر: ۶۲۱۶۲۹
نیروی انتظامی طلایه داران آرامش و امنیت جامعه
تلاطو عزت و کارآیی نیروی انتظامی جزء ملزومات لاینفک آرامش و خوشبختی در جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، همزمان با سراسر کشور مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی صبح امروز شنبه همزمان با دومین روز از هفته ناجا با حضور مسئولان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسفراین برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8سال دفاع مقدس به ذکر فاتحه پرداختند.

امام جمعه اسفراین در این صبحگاه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت:ارامش و امنیت جامعه مدیون زحمت های نیروی انتظامی است

حجت الاسلام قدیر محمدیان اظهار کرد: برخورداری از انسانهای کارآمد و هوشیار؛نیروی انسانی مومن و مجاهد و مجهز به دانش ؛نیاز نیروی انتظامی است .

محمدیان با تاکید براینکه :در جامعه امروزی لوازم آسایش زیاد اما ارامش در زندگی عموم مردم کم است گفت:جامعه مدیون زحمت های نیروی انتظامی است که طلایه داران آرامش و احساس امنیت در جامعه هستند.

امام جمعه اسفراین افزود:با توجه به اینکه سن هنجارشکنی و ضدارزش ها در جامعه پایین آمده است ؛تنها راه مقابله با آن را افزایش سطح معرفت سن پایین جامعه از جمله نوجوانان و جوانان دانست و ادامه داد:در صورتی این مهم صورت نگیرد به نفع دشمنان نظام و انقلاب و جهان اسلام است .

 

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی جایگاه عظیم و رفیعی داردگفت:این جایگاه به حدی میباشد که مقام معظم رهبری فرمودند:نمود شخصیت نیروی انتظامی نماد شخصیت نظام  جمهوری اسلامی است .

در پایان این مراسم فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با اهداء هدایایی به تقدیر و تشکر از خانواده های معظم و معزز شهداء؛جانبازان ؛ایثارگران و همکاران بازنشسته نیروی انتظامی پرداختند.

 

خبرنگار:اکرم عباسی

 

نظر شما