معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد :

هشت نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر نجات یافتند

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۹:۱۰
کد خبر: ۶۲۱۶۹۶
هشت نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر نجات یافتند
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 8 نفر از عشایر گرفتار شده در برف و کولاک نیر با بالگرد هوایی به اردبیل منتقل شدند.

 به گزارش خبر گزاری برنا ؛ عزیز ارشادیان  گفت : 6 خانوار عشایر ساکن در اطراف روستای مجید آباد در کیلومتر 30 جاده نیر به میانه در برف و کولاک گرفتار شده بودند که نیروهای جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به آنها عازم منطقه شدند. 

  وی با بیان اینکه در این روستا 26 نفر حادثه دیده بودند، اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر روز گذشته به آن‌ها تغذیه اضطراری شامل 300 قرص نان و 40 قوطی کنسرو لوبیا دادند. 

  ارشادیان با اشاره به اینکه امروز صبح بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر استان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان عازم منطقه شد، تصریح کرد: 8 نفر از حادثه دیدگان که شامل زنان و کودکان بودند از طریق بالگرد به اردبیل انتقال داده شدند و مردان نیز برای نگهداری از احشام در منطقه ماندند. 

  معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز حادثه ای به یاری هموطنان بشتابند. 

  ارشادیان افزود: پرسنل، نجاتگران و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان اردبیل همیشه و در همه حال در آمادگی به سر می برند تا در خدمت هموطنان در حوادث مختلف باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز