مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ؛

شورای عالی ورزش استان به ریاست استاندار ورزشی تشکیل می شود

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۶:۴۷:۱۱
کد خبر: ۶۲۱۹۴۳
شورای عالی ورزش استان به ریاست استاندار ورزشی تشکیل می شود
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: شورای عالی ورزش که منشاء بسیاری از اتفاقات مفید برای ورزش استان استان به ریاست نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ کوروش بهادری در نشست خبری با اشاره به اینکه تا به حال به علت تغییرات مدیریت ورزشی در سطح استان تشکیل این جلسه به تاخیر افتاده است ، اظهار کرد : با دستور اکید معاون سیاسی و امنیتی استانداری در راستای پیگیری مشکلات ورزش استان مقرر گردید در اسرع وقت جلسه شورای عالی ورزش استان تشکیل شود.

وی در ادامه افزود :  ریاست جلسه شورای عالی ورزش استان برعهده استاندار می باشد و اداره کل ورزش و جوانان دبیری این جلسه را بر عهده دارد ، در این جلسه قهرمانان و ورزشکاران و هیات های ورزشی شرکت می کنند تا از نزدیک ضمن دیدار با استاندار نسبت به رسیدگی مشکلات آنها اقدام لازم صورت پذیرد تا به مشکلات ورزش رسیدگی شود.

بهادری با تشکر از مهندس صالحی  برای پیگیری و حل بسیاری از مشکلات پهلوانان و هیات ورزشی گفت : نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان  برای حل مشکلات ورزشکاران و هیات های ورزشی  اقدامات خوبی را انجام داده است که با تشکیل این جلسه شاهد اتفاقات تاثیر گذاری برای ارتقا ورزش استان خواهیم بود.

*جلسه شورای عالی ورزش زمینه ساز حمایت های بیشتر صنایع استان از هیات های ورزشی

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه هیات های ورزشی استان نیازمند حمایت های بیشتر صنایع استان می باشد تصریح کرد : در جلسه شورای عالی ورزش استان این موضوع در دستور کار می باشد که امید است با حمایت های همیشگی استاندار در این زمینه نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد.

* 18 صدم متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می شود

مدیر کل وررش و جوانان خراسان شمالی اظهار کرد : با بهره برداری از پروژه های در دست احداث 18 صدم متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می شود و  زیربنای پروژه های در دست ساخت 16هزارمتر مربع است.

وی بابیان اینکه اگر ورزشکاران در مسابقات المپیک ، جهانی و بازیهای آسیایی و جام جهانی ( فوتبال ، والیبال ، بسکتبال و ... ) مدال اول تا سوم را کسب کنند، گفت: این افراد می توانند با داشتن شرایط احراز پست ورزشی و بدون آزمون می توانند استخدام شوند.

بهادری گفت: برای حوزه بانوان با محدودیت فضای فیزیکی مواجه هستیم و سالن ملت که در جوار ساختمان اداری شهرستان بجنورد قرار دارد به دلیل آسیب دیدگی جدی در زلزله غیر قابل استفاده می باشد ، ولی در عین حال انتظارات بانوان را به جا می آوریم و برنامه ویژه ای برای این بخش خواهیم داشت.

 

نظر شما