سردار "خانچرلی" در مراسم صبحگاه مشترک ناجا در غرب استان تهران:

۸۷۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در غرب استان تهران کشف شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۴:۱۷
کد خبر: ۶۲۱۹۶۰
۸۷۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در غرب استان تهران کشف شد
فرمانده انتظامی استان در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، از کشف 870 میلیارد ریال کالای قاچاق در یک سال گذشته در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، سردار "خانچرلی" ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان اهمیت امنیت عمومی برای مردم گفت: همه شهروندان باید بدانند که چه اقداماتی در حوزه امنیت برای آنها انجام گرفته است.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته یک میلیون و ۱۹ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده، گفت: در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش تماس را داشته ایم که نشانگر اعتماد پلیس به مردم است و نشان از بستر سازی های مناسب برای اعتماد عمومی و مردم به پلیس بوده که تعداد تماسهای ماموریتی ۵۱۶ هزار ماموریت انجام گرفته است.

سردار خانچرلی با اشاره به افزایش ارائه خدمات انتظامی به شهروندان در ایام هفته ناجا گفت: در یک سال گذشته بیش از 69 هزار فقره پلاک جدید و 69 هزار گواهینامه و 100 هزار گذرنامه صادر شده و از 74 هزار واحد صنفی بازدید شده و به 18 هزار واحد صنفی متخلف اخطاریه پلمب صادر شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه با اشاره به عملکرد یکساله نیروی انتظامی غرب استان نسبت به سال گذشته در حوزه تصادفات گفت: خوشبختانه در این حوزه با کاهش روبرو بوده ایم که در مجموع ۱۱ هزار و 600 فقره تصادفات اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ فقره کاهش را شاهد بودیم.

وی همچنین در حوزه موادمخدر گفت: در این مدت شاهد کشف 19 تن انواع مواد مخدر در غرب استان بودیم، که 65 باند تهیه و توزیع موادمخدر منهدم و  11 هزار و 529 نفر در رابطه دستگیر و 6 هزار و 700 نفر معتاد جمع آوری و تحیول کمپ اخوان و کمپ های ماده 15 شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش رضایت مندی مردم از عملکرد مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گفت: با توجه به رضایت مندی مردم به فکر توسعه و افزایش خدمات در این مرکز هستیم.

وی در ادامه به اجرای طرحهای ارتقا امنیت اجتماعی اشاره کرد و افزود : این طرح ها با قدرت در کلیه شهرستان های غرب استان تهران انجام می شود، که ۱۱۶ طرح مختلف برای ارتقا امنیت عمومی در طول یکسال گذشته انجام گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در حوزه سرقت، در یک سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دستگیری سارقان و در حوزه کالای قاچاق یک هزار و 335 نفر دستگیر و کشف کالای قاچاق به ارزش 870 میلیارد ریال را شاهد بودیم.

گفتنی است، این مراسم با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران، ائمه جمعه و جماعات غرب استان تهران، فرمانداران شهرستان های غرب استان تهران، مقامات عالی رتبه قضائی، دادستان ها، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز