فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد :

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در عسلویه

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۶:۲۷
کد خبر: ۶۲۲۰۲۴
کشف بیش از یک تن مواد مخدر در عسلویه
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک‌هزار و 217 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان عسلویه خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ خلیل واعظی گفت : پلیس بر تمامی مسیرهای ورودی و خروجی استان بوشهر و حتی به شکل نقطه‌ای در محلات شهرها و روستاهای این استان اشرافیت کامل دارد و اجازه نمی‌دهد که امنیت خوبی که در سطح استان بوشهر وجود دارد، توسط عده‌ای قانون‌شکن دچار خدشه شود.

وی افزود: نیروی انتظامی یکی از مهمترین اولویت‌هایش در کنار مبارزه با قاچاق کالا را به مبارزه گسترده با باندهای مواد مخدر در عرصه کلان ترانزیتی تا توزیع در محلات متمرکز کرده و با یک رصد اطلاعاتی دقیق، به دنبال متلاشی‌کردن سوداگران مرگ است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا پلیس شهرستان عسلویه امروز موفق شد پس از یک عملیات پیچیده اطلاعتی و رصد میدانی، یک باند بزرگ مواد مخدر با یک‌هزار و 217 کیلوگرم تریاک‌ شناسایی و متلاشی کند.

وی در خصوص جزئیات این عملیات، عنوان کرد: پس از گردآوری اطلاعات لازم مبنی بر فعالیت یک باند مواد مخدر که در شهرستان عسلویه اقدام به دپوی این مواد برای توزیع در داخل و خارج از استان بوشهر می‌کردند، تیمی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و سایر عوامل انتظامی با مدیریت فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه به شکل نقطه‌ای فعالیت این باند را رصد کردند.

واعظی بیان کرد: در حالی که اعضا این باند قصد انتقال مواد مخدر با استفاده از شرایط تاریکی هوا داشت، در محاصره پلیس قرار گرفت و با وجود این که اعتنایی به فرامین ایست پلیس نداشته و قصد فرار داشتند در چنگال قانون گرفتار شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز