​مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبرداد:

مختومه شدن بیش از ۴ هزار پرونده حقوقی راه و شهرسازی

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۶:۲۰
کد خبر: ۶۲۲۰۳۰
مختومه شدن بیش از ۴ هزار پرونده حقوقی راه و شهرسازی
4 هزار و 26 پرونده حقوقی راه و شهرسازی خراسان رضوی طی چند سال اخیر تا پایان شهریورماه امسال مختومه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ محمد رضا اخوان عبدالهیان با بیان این مطلب افزود: هم چنین 3 هزار و 91 پرونده حقوقی راه و شهرسازی در جریان است و پیگیری می شود.

وی با بیان این که بیشترین پرونده حقوقی در جریان با 2هزار و 128 پرونده مربوط به شهرستان مشهد است، اظهارکرد: هم چنین آماربیشترین پرونده جاری نیز با 3 هزار و 155 پرونده مربوط به شهرستان مشهد است.

وی درباره پرونده های حقوقی مختومه دیگر شهرستان ها نیز اظهار کرد: هم چنین در شهرستان های سبزوار با 520، نیشابور70، کاشمر95، گناباد60، تربت حیدریه 9، بردسکن13، تایباد11، فریمان 8، بجستان7، مه ولات 5، تربت جام 5 ، باخرز2 ، قوچان 10 ، جغتای 18، فیروزه یک، خواف نیز یک پرونده مختومه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی درباره پرونده های حقوقی در جریان این اداره کل اظهار کرد: در شهرستان های سبزوار با570، نیشابور160، کاشمر60، گناباد15، تربت حیدریه45، بردسکن10، تایباد45، فریمان10 ، بجستان3، مه ولات2 ، تربت جام 8، باخرز3 ، قوچان8 ، فیروزه 6، خواف 3،‌ رشتخوار2 ، چناران 3، درگز یک پرونده در جریان است.

وی یاد آور شد: در حال حاضر 254 پرونده با موضوع رفع تصرف اراضی ملی در جریان است.

هم چنین محمد رضا باغستانی مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان به اجرای 17 رای رفع تصرف اراضی ملی طی 6 ماهه اول امسال اشاره کرد و گفت: با اجرای این آراء یک میلیون و 12 متر مربع  از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی یادآورشد:  آشنایی مردم با مسائل حقوقی و افزایش نظارت های راه و شهرسازی بر اراضی ملی و املاک دولتی از عوامل کاهش پرونده های حقوقی و مختومه شدن این پرونده ها بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز