مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد؛

محکومیت به کاشت ۳هزار اصله درخت توسط متهم آلوده کننده محیط زیست تاکستان

۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۹:۳۵
کد خبر: ۶۲۲۰۶۵
محکومیت به کاشت ۳هزار اصله درخت توسط متهم آلوده کننده محیط زیست تاکستان
مدیر عامل واحد آلوده کننده محیط زیست به کاشت و نگهداری و آبیاری سه هزار اصله نهال در حاشیه جاده شهرک صنعتی حیدریه به ضیاآباد با نظارت محیط زیست محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مدیر عامل یک واحد آلاینده محیط زیست در شهرستان تاکستان به شش ماه حبس تعزیری و مجازات تکمیلی محکوم شد.

سیاوش شمسی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ضمن تایید خبر فوق، اظهار کرد: یک واحد صنعتی  آلاینده واقع در شهرک صنعتی حیدریه علی رغم  اخطاریه های متعدد کتبی و تذکرات حضوری مبنی بر رفع آلایندگی، مدیریت واحد آلاینده نسبت به مسائل محیط زیست بی تفاوت و به فعالیت خود ادامه می داد که موجب ایجاد آلودگی و مزاحمت نیروهای انسانی سایر واحدها ی همجوار و ساکنین منطقه را فراهم و اعتراض متعدد و مکرر آنها را موجب شده بود.

شمسی پور تصریح کرد: اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان بر حسب وظیفه و رسالت کاری خود و در دفاع از حقوق عامه مردم نسبت طرح دعوی در حوزه قضایی ضیاآباد اقدام و نهایتا منجر به صدور رای گردید.

وی گفت: در رای مذکور مدیر عامل واحد آلوده کننده محیط زیست به کاشت و نگهداری و آبیاری سه هزار اصله نهال در حاشیه جاده شهرک صنعتی حیدریه به ضیاءآباد با نظارت محیط زیست محکوم شد و واحد مزبور می بایستی نسبت به رفع آلودگی خود نیز اقدام نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز