نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش !

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۲۲۷۴۳
نقشه عجیب شوهر برای جلوگیری از ادامه تحصیل همسرش !
مردی جوان که با ادامه تحصیل همسرش مخالف بود برای اینکه وی نتواند در آزمون دانشگاه ثبت‌نام کند، نقشه عجیبی کشید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، چند روز پیش زنی راهی پلیس فتای زاهدان شد و گفت که فرد ناشناسی با سوءاستفاده از مشخصات او مانع ثبت‌نام وی در آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه شده است. وی گفت: مدتی قبل لیسانس گرفتم و قصد داشتم ادامه تحصیل دهم. برای اینکه در آزمون موفق شوم تلاش زیادی کردم اما هنگام ثبت‌نام، هر چه تلاش کردم موفق نشدم.

هر بار کامپیوتر پیام می‌داد که «ثبت‌نام شما قبلا انجام شده است». زن جوان گفت: تعجب کرده بودم و به تصور اینکه مشکل از سایت دانشگاه است، ماجرا را پیگیری کردم اما به من گفتند که سایت هیچ مشکلی ندارد و قبلا کسی با اسم و مشخصات من در سایت ثبت‌نام کرده است. از آنجا که نمی‌دانستم چه‌کسی با انجام این کار با آینده من بازی کرده، تصمیم گرفتم برای شکایت راهی پلیس فتا شوم.

با شکایت این زن تحقیقات مأموران آغاز شد و آنها با بررسی‌های دقیق و رایانه‌ای متوجه شدند مرد جوانی با سوءاستفاده از مشخصات دقیق شاکی اقدام به ثبت‌نام کرده است. وقتی این مرد دستگیر شد، شاکی با دیدن او شوکه شد؛ چراکه وی کسی نبود جز همسرش.

مرد جوان در بازجویی‌ها گفت: من و همسرم هر دو لیسانس داشتیم اما او تصمیم گرفته بود ادامه تحصیل دهد و فوق‌لیسانس بگیرد. من مخالف این موضوع بودم و دلم نمی‌خواست او مدرکی بالاتر از من داشته باشد. پس هرچه تلاش کردم، نتوانستم مانعش شوم برای همین نقشه کشیدم که از ثبت‌نام او در آزمون جلوگیری کنم. این بود که با در اختیار داشتن مشخصاتش، اقدام به ثبت‌نام‌کرده و برگه را طوری پر کردم که او موفق نشود آزمون بدهد اما هرگز تصور نمی‌کردم که وی شکایت کند و راز من فاش شود.

سرهنگ علی سرحدی، رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: خانواده‌ها باید مواظب باشند که مشکلات شخصی و خانوادگی‌شان به فضای مجازی کشیده نشود؛ چراکه هر عمل خلافی در آن قابل ردیابی و شناسایی است و در نهایت ممکن است به از هم پاشیده شدن زندگی‌شان منجر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز