معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

مبارزه گسترده اجتماعی با مواد مخدر ضروری است

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۸:۲۳
کد خبر: ۶۲۲۸۰۱
مبارزه گسترده اجتماعی با مواد مخدر ضروری است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: امر مبارزه با مواد مخدر بسیار مهم بوده و نیاز به مبارزه گسترده اجتماعی با این امر ضروری به نظر می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سید سعیدشاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در جلسه شورای مواد مخدر استان اظهار داشت: باتوجه به فراگیر شدن پدیده شوم موادمخدر و شیوع و بروز آن در بین جوانان مبارزه گسترده اجتماعی با این معضل خانمان سوز ضروری است.

شاهرخی اذعان کرد: در آینده نزدیک انجمن بهبودیافتگان با هدف حمایت از بهبودیافتگان از اعتیاد و خانواده های ایشان با کمک سازمان های مردم نهاد تشکیل می شود.

وی افزود: تشویق و ترغیب افراد علاقه مند جهت حمایت از بهبودیافتگان و خانواده هایشان می تواند کمک شایانی به این قشر داشته باشد.

شاهرخی گفت: سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از شکل گیری سازمان ها و انجمن های مردم نهاد خیریه است.

وی تصریح کرد: تسهیل و روان سازی تاسیس یک انجمن حمایت از معتادان و خانواده هایشان در دستور کار قرار دارد.

این مسوول اضافه کرد : همه مردم می توانند در این زمینه یاری رسانند و نقش افراد برجسته جامعه به عنوان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در این زمینه برجسته است.

وی خاطر نشان کرد: امروز شاهد شکل گیری انجمن های خیریه در زمینه های تخصصی هستیم که این امر باعث خرسندی است و در زمینه نجات افراد معتاد هم ایجاد این انجمن ضروری به نظر می رسد

شاهرخی گفت: چون دامنه مواد مخدر به اندازه همه جامعه است پس باید برنامه های جامع اجتماعی در این زمینه تهیه، تدوین و عملیاتی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز