افتتاح نمایشگاه خوشنویسی حافظ قرآن

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۵:۱۷
کد خبر: ۶۲۲۹۴۷
افتتاح نمایشگاه خوشنویسی حافظ قرآن
نمایشگاه خوشنویسی حافظ قرآن عصر دوشنبه ١٧ مهر در گالری با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس و مدیر کتابخانه و مرکز اسناد ملی، هنرمندان واساتید حوزه خوشنویسی افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، نمایشگاه خوشنویسی حافظ قرآن عصر روز گذشته با حضور دکتر بهزاد مریدی، دکتر کمالی سروستانی و جمعی از معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان خوشنویس در گالری کتابخانه و مرکز اسناد ملی افتتاح شد.
در این مراسم که با حضور علاقه مندان و هنرمندان برگزار شد، استاد مجید چیزفهم در ابتدا ضمن گرامی داشت یاد استاد دیرین مدیر انجمن خوشنویسان گزارشی در خصوص این نمایشگاه ارائه کرد و افزود: در این نمایشگاه شاهد آثار ٤٢ نفر از هنرمندان خوشنویس خواهیم بود که ٣٠ نفر عضو رسمی و ١٢ نفر از اساتید و مدرسان این انجمن هستند.
استاد چیزفهم ادر ادامه با اشاره به تکنیک آثار گفت: در این نمایشگاه شاهد ١٠٧ تابلوی خوشنویسی ، نقاشی خط هستیم که دربرگیرنده چهار خط متداول نستعلیق،شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ هستند  .
وی در ادامه با قدردانی از حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت مدیریت و مجموعه کتابخانه و مرکز اسناد ملی فارس در برپایی این نمایشگاه  قدردانی نمود.
گفتنی است؛ نمایشگاه خوشنویسی حافظ قرآن تا ٢٧ مهر همه روزه از ساعت ٩ صبح تا ٩ شب در گالری کتابخانه و مرکز اسناد ملی میزبان علاقه مندان و هنرمندان خواهد بود.
 
 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز