شهرداری منطقه ۲۰ خبرداد :

ساماندهی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام میشود

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۷:۲۳
کد خبر: ۶۲۳۰۷۵
ساماندهی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) انجام میشود
شهردار منطقه 20 در جریان بازدید آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از پروژه ساماندهی نما و منظر پیاده راه خیابان حرم گفت: بخش اعظمی از عملیات عمرانی این پروژه تا مراسم پیاده روی اربعین حسینی به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، بازدید ساماندهی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، آیت اله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرری و مدیران ارشد و اجرایی شهرداری منطقه 20 انجام شد.

در طی این بازدید شهردار منطقه 20 گفت: پروژه ساماندهی نما و منظر پیاده راه خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شامل بهسازی میدان، پیاده راه خیابان حرم مطهر، میدان کوچک، خیابان ادیب کاشانی و مرمت کاروانسرای شاه عباسی با پیشرفت 70 درصدی در حال اجراست.

صفوی با اشاره به اینکه پروژه بهسازی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ابتدای سال آغاز شده است و تا پایان آذر تکمیل می شود، گفت: با توجه به اینکه همزمان با اربعین حسینی در قالب برنامه پیاده روی شهر تهران، میزبان میلیون ها زائر از اقصی نقاط استان تهران هستیم، عملیات عمرانی بخش هایی از این پروژه که در مسیر تردد زائران قرار دارد تا قبل از برپایی این مراسم به اتمام می رسد.

وی به هماهنگی و نظرخواهی از کاربران طی اجرای پروژه ساماندهی خیابان حرم اشاره کرد و افزود: 408 کاربر در مسیر خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اجرای این طرح همکاری کردند و تا به امروز بیش از یک هزار نشست، مکاتبه و تنظیم توافقنامه با کاربران خیابان حرم انجام شده است.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه حفظ هویت های تاریخی و باستان از نقاط قوت این پروژه است، گفت: کاروانسرای شاه عباسی، میدان کوچک، ورودی بازار سنتی ری از مهمترین بخش های تاریخی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هستند که طرح های تاریخی و سنتی آنها در این پروژه به خوبی حفظ و مرمت شده است.

بر اساس این گزارش پروژه بهسازی خیابان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از پروژه های فرامنطقه ای محسوب می شود که از سوی اداره زیباسازی شهرداری تهران در حال اجراست و ساماندهی 2670 مترطول کابل برق و مخابرات، حذف 3 هزار مترمربع تابلو و کرکره فرسوده، جمع آوری 80 عدد زوائد فیزیکی و بهسازی 2 هزار و 700 مترمربع نما و اجرای 56 ستون از جمله فعالیت های انجام شده در پروژه بهسازی خیابان حرم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز