به همت اداره محیط زیست شهرستان ری در بخش فشافویه صورت گرفت

اجرای گشت و پایش شبانه اداره محیط زیست شهرستان ری

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۲۳۰۸۲
اجرای گشت و پایش شبانه اداره محیط زیست شهرستان ری
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از اجرای گشت و پایش شبانه اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان در بخش فشافویه شهرستان ری بمنظور شناسایی ، جلوگیری و همچنین برخورد با عوامل پسماندسوزی و منابع آلاینده در شب هنگام خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: بر همین اساس کارشناسان و یگان حفاظت  این اداره طی گشت و پایش شبانه ، در محور اتوبان تهران -  قم و اطراف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مورد پایش زیست محیطی قرار دادند ، که در این پایش به یک مورد پسماند و ضایعات کابل و سیم سوزی بزرگ در حاشیه رودشور برخورد و با هماهنگی مقام محترم قضایی نسبت به توقیف خودروها اقدام و عوامل خاطی تحویل کلانتری مربوطه گردید .

وی افزود : از آنجائیکه ضایعات سوزی و کابل سوزی ها  باعث ایجاد آلودگی شدید هوا و انتشار بوی نامطبوع می گردد از اینرو افراد سودجو و فرصت طلب در شب هنگام ، نسبت به این عمل اقدام می نمایند .

عبادتی در پایان افزود : اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری ضمن تشکر از همکاری جدی مقام محترم قضایی و انتظامی و .... در اجرای قانون هوای پاک و سایر قوانین مرتبط ، با اشاره به اینکه پسماندسوزی های غیراصولی مغایر با ضوابط زیست  محیطی بوده  است و برخورد با  این نوع فعالیت در دستور کار این اداره قرار داشته است ، در صورت شناسایی و مشاهده هرگونه عملکرد نامطلوب و آلاینده زیست محیطی با خاطیان برخورد قانونی صورت پذیرفته  و متخلفین امر از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز