نماینده مردم بجنورد ، مانه و سملقان ، گرمه ، جاجرم و راز و جرگلان ؛

اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان با سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی

۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۶:۴۰
کد خبر: ۶۲۳۸۲۳
اختصاص بیش از  ۴ هزار میلیارد تومان با سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی
نماینده مردم خراسان شمالی گفت:با سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی چهار هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و تسهیلات بانکی به این استان تزریق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سفر مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر به خراسان شمالی برکات مادی و معنوی بسیاری به همراه داشت و این استان را چندین سال زودتر به سمت توسعه سوق داد.

وی گفت:در این سفر هزار و ۶٣۵پروژه مصوب شد که پس از سفر با حضور نماینده دفتر مقام رهبری این پروژه ها به هزار و ٨٠٠ مورد افزایش یافت.

قربانی اعتبار این پروژه ها را هزار و ٧٠٠میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:۵٠٠پروژه مصوب سفر رهبری به استان به بهره برداری رسیده و مابقی پروژه ها میانگین پیشرفت فیزیکی ٨۵درصد دارند.

قربانی افزود:با سفر مقام معظم رهبری چهار هزار میلیارد تومان به استان تزریق شد که هزار و ٧٠٠مبلیارد تومان در بخش اعتبارات عمرانی و دو هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی بوده است.

وی اظهار کرد:همچنین با سفر رهبری به استان به بخش اشتغال ، صنایع و گردشگری به عنوان یکی از اولویت های توسعه خراسان شمالی توجه ویژه شد.

وی گفت:برای جذب سرمایه گذار بخش گردشگری استان کاهش نرخ سود بانکی، تسهیل فرآیند سرمایه گذاری و ...در نظر گرفته شده است ، چرا که با توسعه سرمایه گذاری و گردشگری ایجاد اشتغال نیز افزایش و بیکاری کاهش می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز