مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:

اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۴:۱۶
کد خبر: ۶۲۴۴۱۴
اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در قزوین برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برپایی اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اعلام کرد: اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی و تقویت تولیدات و معرفی توانمندی های تولیدات داخلی با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از تاریخ 24لغایت 28مهر ماه  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت 5روز با حضور بیش 55واحد تولید کننده و عرضه کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع در محل دائمی نمایشگاه ها برپا خواهد بود.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: توجه به تولیدات داخلی و کارآفرینان، تحول در بخش صنعت و همچنین نقش تاثیر گذاری را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به همراه خواهد داشت.

این مسوول یادآور شد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: اولین نمایشگاه خانه ایرانی، کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز