مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد :

نظارت دقیق بر عملکرد سرویس مدارس شهر قزوین

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۷:۱۷
کد خبر: ۶۲۴۷۷۲
نظارت دقیق بر عملکرد سرویس مدارس شهر قزوین
عبدالعلی دربندی زاده گفت: از سوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نظارت دقیقی بر عملکرد سرویس مدارس می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عبدالعلی دربندی زاده، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و لزوم انتظام بخشی جابه جایی دانش آموزان، بازرسان سازمان نظارت دقیقی برعملکرد سرویس مدارس دارند.

وی  افزود: از ابتدای سال تحصیلی جدید گشت های بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در تقاطع های پر تردد شهر مانند تقاطع بوعلی، عدل و میدان آزادی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: این گشت های بازرسی در 2نوبت کاری صبح و عصر به منظور تسهیل در روان شدن ترافیک عبوری از تقاطع ها و معابر شهر انجام وظیفه می کنند.

دربندی زاده با اشاره به عمده مواردی که بازرسان به تاکسیرانان تذکر می دهند، تصریح کرد: مواردی از قبیل نظافت خودرو، آرم و علائم و اعتبار مجوز تاکسیرانان به صورت مرتب توسط بازرسان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین کنترل شده و در صورت وجود مشکل در هر یک از این موارد، تذکرات لازم به تاکسیران داده می شود.

وی با بیان اینکه در طول سال تحصیلی بازرسان سازمان  به صورت ویژه انجام وظیفه می کنند، گفت: در ایام سال تحصیلی بازرسان سازمان علاوه بر وظایف تعریف شده خود، وظیفه انتظام بخشی سوار و پیاده کردن  دانش آموزان توسط رانندگان سرویس مدارس را هم برعهده دارند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه اکنون 5اکیپ گشت زنی تحت نظارت این سازمان فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس نقش مهمی در جلوگیری از بروز گره های ترافیکی به ویژه در هسته مرکزی شهر ایفا می کنند.

دربندی زاده یادآور شد: هدف از این کنترل ها و نظارت ها بر عملکرد تاکسیرانان صرفا افزایش کیفیت خدماتی است که به شهروندان ارائه می دهیم تا با جلب رضایت آنان میزان استفاده شهروندان از تاکسی به عنوان وسیله نقلیه ای امن و مطمئن را برای ترددهای درون شهری افزایش دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز