شهرداری منطقه ۲۰ خبرداد :

تدابیر لازم برای مدیریت به موقع بحران های احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۵:۱۹
کد خبر: ۶۲۴۸۰۶
تدابیر لازم برای مدیریت به موقع بحران های احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است
سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 از تدابیر لازم برای مدیریت به موقع بحران های احتمالی در زمان بارندگی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: با توجه به شیب رو به جنوب منطقه 20 و سرازیرشدن بخش اعظمی از آب های سطحی به این منطقه جنوبی، تدابیر لازم برای مدیریت به موقع بحران های احتمالی در زمان بارندگی اندیشیده شده است و تیم های اجرایی و نظارتی مدیریت شهری منطقه 20 در زمان بارش در آماده باش هستند.

صفوی حضور به موقع تیم های اجرایی در محل بروز آب گرفتگی های احتمالی را مهم برشمرد و گفت: با توجه به نصب 30 دوربین نظارت تصویری در میادین و بزرگراه های شهری، نقاط حساس و مهم منطقه از طریق این دوربین ها به صورت آنلاین رصد می شوند و اطلاعات آن به مدیران اجرایی و شهرداران نواحی منتقل می شود تا در صورت بروز بحران، در کمترین زمان رفع خطر شود.

وی با اشاره به اینکه اختلال در امر خدمات رسانی به موقع به مسافران از دیگر مواردی است که در زمان بارندگی اتفاق می افتد، افزود: شناسایی نقاط پرمسافر و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی این نقاط از دیگر تمهیدات مدیریت شهری در زمان بارندگی است.

صفوی با بیان اینکه لایروبی و پاکسازی مسیلها و کانال های اصلی و فرعی منطقه 20 که بالغ بر 100 کیلومتر است، به صورت مداوم و طبق برنامه زمان بندی شده انجام می شود، گفت: 44 مورد از نقاط آبگیر احتمالی در سطح نواحی هفتگانه نیز شناسایی و با اجرای عملیات عمرانی رفع خطر شده اند.

شهردار منطقه 20 به لزوم مشارکت شهروندان نیز اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان با عدم تخلیه زباله های شهری در انهار و اطلاع دقیق نشانی آبگرفتگی و یا آب ماندگی های احتمالی سطح شهر به مدیریت شهری از طریق سامانه 137 می توانند با مجموعه مدیریت شهری مشارکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز