استاندار البرز خبر داد :

رتبه ۲۹ کشوری البرز از حیث کسب و کار

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۴:۳۶
کد خبر: ۶۲۵۳۰۲
رتبه ۲۹ کشوری البرز از حیث کسب و کار
استاندار البرز با اشاره به نرخ 13.6 درصدی بیکاری در استان گفت: این استان از حیث کسب و کار رتبه 29 کشوری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد علی نجفی روز دوشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: توسعه صادرات باید در اولویت ها و دستور کار بخش خصوصی استان قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: باید از فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت به نحو احسن استفاده شود.

وی افزود: به رغم کارشکنی های صورت گرفته توسط استکبار فرصت های جدیدتر و بهتری برای کشور فراهم شده که باید از این فرصت ها استفاده لازم را ببریم.

نجفی با ابرار نگرانی از نرخ بیکاری استان تصریح کرد: طبق گزارش های دریافتی نرخ بیکاری کشور 11.7 درصد است و این مهم در استان البرز به 13.6 درصد رسیده است، بدون شک این رقم بیکاری برای البرز شایسته استان صنعتی البرز نیست.

استاندار البرز با تاکید بر تقویت بخش خصوصی و ایجاد بسترافزایس سرمایه گذاری ها تصریح کرد: البرز از حیث فضای کسب و کار در جایگاه 29 کشوری قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه بهبود فضای کسب و کار در البرز الزامی است، اظهار کرد: البرز از ظرفیت های کشاورزی، صنعتی، علمی و پژوهشی متعددی برخوردار است که باید از این پتانسیل ها نهایت بهره را برد.

وی به جاذبه های گردشگری و تاریخی استان البرز اشاره کرد و گفت: می توان با توجه به صنعت گردشگری و احیای این بخش نسبت به توسعه استان البرز با سرعت بیشتری نسبت به گذشته قدم برداشت.

نجفی با تاکید بر اینکه حضور صنایع قوی کشور در البرز از دیگر پتانسیل های این استان محسوب می شود، اعلام کرد: ایجاد نواخی صنعتی در تمامی دهستان های استان البرز بایستی اجرایی شود.

استاندار البرز سایت بین المللی نمایشگاهی و فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی(ره ) و پیام البرزرا از جمله ظرفیت های البرز برشمرد و گفت: تداخل برنامه ای در ادارات استانی دیده نخواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جلوگیری از قاچاق مواد مخدر، گفت: امروز بحث آسیب های اجتماعی به قدری گسترش یافته که چهارمین جلسه کاری مقام معظم رهبری در این خصوص برگزار شده است.

استاندار البرز در بخش دیگر سخنان خود کرج را چهارمین شهر پر جمعیت کشور مطرح کرد که نگهداری آن به مساعدت همگانی مردم و مسئولان نیاز دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز