مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد :

یکسان شدن کیفیت آب در سراسر شهرهای خوزستان

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۲:۰۱
کد خبر: ۶۲۵۸۵۸
یکسان شدن کیفیت آب در سراسر شهرهای خوزستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از آنجا که خط قرمز ما کیفیت آب است، با اجرای چند پروژه بزرگ، تمام نقاط شهرهای خوزستان بجز اهواز از نظر کیفیت آب شرب در یک سطح قرار می‌گیرند و شمال و جنوب دیگر مرزی در کیفیت آب نخواهند داشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ صادق حقیقی پور گفت : شاید دغدغه آب و فاضلاب خوزستان در گذشته دور فقط بحث کمی بود اما امروزه بحث کیفیت به عنوان مهم‌ترین هدفگذاری مطرح است.                                                                       

وی افزود: در تمامی شهرهای استان، آب شرب از نظر کیفیتی مورد تأیید دستگاه‌های نظارتی مخصوصاً بهداشت است و خوشبختانه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که از نظر کیفیت آب در سطح تمامی شهرهای استان وضعیت پایداری داریم و چند پروژه بزرگ تعریف شده که پایداری ما را برای سال‌های متمادی تضمین می‌کند.

حقیقی پور تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها آبگیری از سدهای کوثر، دز و کرخه برای شهرهای شمال شرق خوزستان است که تولید آب را از 71 درصد به 100 درصد افزایش می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: شورای اقتصاد پیرو مصوبه دولت، 406 میلیون یورو برای انتقال آب از سد کارون سه به شهرهای شمال شرق استان یعنی ایذه، باغملک، میداوود، صیدون و باغملک، هفتکل تا رامهرمز مصوب کرد که این طرح با 184 کیلومتر خط انتقال، اجرایی شود.

 

نظر شما