مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان راه اندازی می شود

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۲:۲۴
کد خبر: ۶۲۵۹۲۰
ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از راه اندازی ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، " حمیدرضا خانپور " مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در واحدهای صنعتی و تولیدی ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان راه اندازی می شود.

خانپور افزود: در راستای تجهیز شهرکها و نواحی صنعتی به ایستگاه آتش نشانی به منظور ارتقای سطح ایمنی، مقابله با حوادث غیر مترقبه یک دستگاه خودروی آتش نشانی با تجهیزات کامل برای ناحیه صنعتی دانسفهان خریداری و در محل ناحیه صنعتی مستقر شد.

وی اذعان کرد: برای ساخت ایستگاه آتش نشانی و خرید ماشین بهمراه تجهیزات مبلغ 10میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین به استقرار 67واحد صنعتی و بهره برداری بیش از 53واحد تولیدی و صنعتی در این ناحیه صنعتی اشاره کرد و گفت به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در واحدهای صنعتی و تولیدی ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان احداث و به زودی با انتخاب پیمانکار راه اندازی می شود.

خانپور تصریح کرد: تاکنون ایستگاه آتش نشانی در شهرکهای صنعتی کاسپین1 و 2، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت با تجهیز 8خودروی آتش نشانی  به بهره برداری رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز