مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافربری قزوین برای خدمات رسانی به زائرین اربعین

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۶۲۰۶
آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافربری قزوین برای خدمات رسانی به زائرین اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافربری این استان برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "افشین پیرنون" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین آماده ارائه خدمات مطلوب جهت اعزام زائران اربعین حسینی(ع) در قالب 228دستگاه اتوبوس جهت ایاب و ذهاب به مرزهای کشور است.

پیرنون اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز زائران عزیز استان قزوین و زائران عبوری با هماهنگی ستاد محترم عتبات عالیات استان قزوین به عمل آمده است و سعی بر این است که هیچگونه تغییری در نرخ ها نسبت به سال گذشته وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: هر چند که نرخ حمل و نقل مسافربری توافقی بوده و بر اساس دستور العمل شناورسازی نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافربری جاده ای تعیین خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین توضیح داد: پیشنهاد گردیده که در راستای مشارکت حداکثری در خدمت رسانی به زائرین مرقد مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و بهره برداری از ثواب بیشتر در این امر خیر، نسبت به دریافت کرایه کمتر از میزان مصوب نیز اقدام نمایند.

پیرنون خاطرنشان کرد: همچنین کلیه محورهای مواصلاتی و ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان قزوین با تمام توان آماده خدمات رسانی به زائرین است.

وی تصریح کرد: درسال جاری مهمترین اولویت ما برای اعزام زائران، افزایش ایمنی در سفر و ارائه خدمات مطلوب حمل و نقل و تکریم زائران است.

این مقام مسوول بیان کرد: 30مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی و همچنین 9اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستانهای تابعه و 24راهدارخانه استان مجهز بوده و تمام توان خود را در راستای سفر زائران به ‌کار خواهند گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: سامانه پیامکی 3000143مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی است و رسیدگی به شکایات احتمالی زائران در قالب کمیسیون های ماده12 و 11و تخلفات شرکت ها و موسسات و رانندگان حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد.

پیرنون در خاتمه با آرزوی توفیق برای زائران عزیز واحترام به قوانین و مقررات گفت: خواستار تعامل تمامی دستگاهها خصوصا پلیس راه محترم استان در محورهای مواصلاتی و جدیت و دقت مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل مسافربری استان در رعایت نکات ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از سفر وکنترل و نظارت دقیق و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ناوگان مسافربری اعم از زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی و... هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز