مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

سند تفکیکی ۷۷۰هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی قزوین آماده واگذاری است

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۶:۲۴
کد خبر: ۶۲۶۳۱۱
سند تفکیکی ۷۷۰هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی قزوین آماده واگذاری است
" حمید رضا خانپور" گفت: سند تفکیکی 770هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره بردار می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ " حمید رضا خانپور " مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در دیدار با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی است که تاکنون برای بیش از 770هکتار ازاین اراضی سند تفکییکی صادر شده است و واحدهای تولیدی که پروانه بهره برداری اخذ کرده اند می توانند جهت دریافت سند قطعی به این شرکت مراجعه نمایند.

وی با اشاره به مزیت اسناد تفکیکی خاطرنشان کرد: تثبیت و امنیت  سرمایه گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزایش قدرت سرمایه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، مالکیت تفکیکی در جهت تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره بردار که مشکلات بانکی در خصوص اخذ تسهیلات وترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

در ادامه " شهریار کناریوند" مدیر کل ثبت اسناد و املاک کشور از صدور سند مالکیت قطعی و سند تفکیکی از شهرکهای صنعتی کاسپین1 و2، شهرک صنعتی لیا، حکیمیه در راستای حمایت از سرمایه گذاران خبر داد و آمادگی خود را جهت حمایت از واحدهای صنعتی اعلام کرد.

در استان قزوین 15شهرک و ناحیه صنعتی فعال و در حال واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است که در حال حاضر تعداد یک هزار و 31قرارداد با متقاضیان سرمایه گذار منعقد شده که از این تعداد839 واحد با سرمایه گذاری بیش از 22هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 25هزار نفر به بهره برداری رسیدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز