فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره):

برنامه های ویژه برای راهیان نور داریم

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۱:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۳۴۹
برنامه های ویژه  برای راهیان نور داریم
اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) از اجرای برنامه های ویژه و متعدد برای راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) با اشاره به اعزام هرساله راهیان نور از اول مهر ماه گفت: ما نیز بر اساس سهمیه و ابلاغیه‌ای که از سوی استان تعریف شده انشالله امسال نیز این برنامه را با قدرت تمام و قوت بیشتری اجرا خواهیم کرد.

وی افزود:اولین اعزام ما از بخش کهریزک و فشافویه خواهد بود که تعداد هفت اتوبوس از این دو بخش به امید خدا اعزام خواهند شد، دو اتوبوس از بخش فشافویه و پنج اتوبوس از بخش کهریزک اعزام خواهد شد که روز شنبه ۲۹ مهر ماه اولین اعزام ما به منطقه غرب صورت خواهد گرفت.

آرزومندی از اجرای برنامه های مختلف  برای دانش آموزان دختر خبر داد و گفت :  این اعزام برای دانش آموزان دختر در نظر گرفته شده که اولین تلاش ما درجهت اتقال هشت سال تجربه دفاع مقدس به نسل امروز است. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا راویان این اعزام‌ها اشرافیت کامل به منطقه عملیات غرب کشور را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) گفت: بحمدالله تمامی موارد امنیتی، ایمنی و اتوبوس‌ها کنترل شده و همچنین با پلیس راهور هماهنگی‌های لازم انجام شده و از طرف راهور از اتوبوس‌ها بازدید به عمل آمده است. همچنین برنامه های متعددی برای این دوره از اعزام در نظر گرفته شده است.

آرزومندی خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی برای این دوره یادواره و یادمان‌های مختلف در این راهیان در نظر گرفته شده، اردوگاه توحید که برنامه‌های مختلفی برا اجرا دارند، بادمان شهید بهشتی، سرپل ذهاب و یادمان عملیات مرصاد و… ما سعی کردیم تا عزیزان از این یادمان‌ها بازدید کنند و از راویانی استفاده کردیم تا انشاالله بتوانند در خصوص این یادمان‌ها به این جوانان انتقال تجربه کنند با توجه به اینکه رسالت بزرگ امروز ما بحث انتقال تجارب هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز ماست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند: این جنگ ما یگ گنج است آیا ما توانسته‌ایم این گنج را استخراج کنیم، چه به شکل کتاب‌های روز شمار جنگ و یا یادداشت‌های رزمندگان اسلام که این یک پتانسیل خوب برای دریافت تجارب و آشنا کردن نسل امروزی با نسل‌های دوران دفاع مقدس و تجربه‌های این عزیزان از آن دوران تاریخی سرزمین اسلامی است.

آرزومندی در پایان گفت: تمام سعی ما در جهت برنامه ریزی برای استفاده بهینه از وقت این غزیزان در این راهیان نور است که فعالیت‌هایی مانند: دلنوشته‌های بچه‌ها، مسابقاتی که در حین سفر اجرا خواهد شد، توضیع پک‌های فرهنگی توسط آموزش و پرورش و سپاه در نظر گرفته شده تا در اختیار عزیزان قرار گرفته شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز