دکتر حسینی خبر داد:

افزایش ۲۶ درصدی اعتبارات حوزه ورزش و جوانان در برنامه ششم

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۸:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۳۹۸
افزایش ۲۶ درصدی اعتبارات حوزه ورزش و جوانان در برنامه ششم
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: براساس شاخص های موجود، وضعیت ورزش این استان در دولت تدبیر و امید بهبود یافته و موفقیت در این زمینه چند برابر شده است و در برنامه ششم توسعه اعتبارات حوزه ورزش و جوانان 26 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر سید جواد حسینی روز سه شنبه در اولین گردهمایی هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها و افتتاحیه نمایشگاه ورزش در سالن استاد باغبان‌باشی مشهد افزود: با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش ما باید بیش از پیش به مثلث ورزش، جوانان و سلامت توجه کنیم که موجب شور و نشاط جامعه می‌شود و نگاه دولت تدبیر و امید نیز تقویت این مثلث طلایی است.
وی اظهار کرد: خراسان رضوی نیز با حمایت دولت و فعالیت ورزشکاران و مدیریت ورزشی استان توانسته است منشا اثر و موفقیتهایی باشد که از آن جمله می توان به رتبه برتر استان در ورزش همگانی و بانوان کشور و در گروههای آموزشی، افزایش 900 درصدی جشنواره های اوقات فراغت و چهار برابر شدن سازمانهای مردم نهاد جوانان اشاره کرد. 
وی گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته که از شاخص های کار تربیت بدنی است در این استان افزایش چشمگیر داشته و از 124 هزار نفر به بیش از 526 هزار نفر رسیده است. 
حسینی افزود: دعوت از ورزشکاران خراسان رضوی به تیم ملی نیز طی چهار سال گذشته 66 درصد افزایش یافته است.
وی مشارکت مردم در برنامه های ورزش همگانی را هم از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش دانست و اظهار کرد: یکی از جلوه های این مشارکت را فردا در ورزش همگانی پنج هزار نظامی و ارتشی در مشهد شاهد خواهیم بود. 
وی گفت: تعداد ورزشکاران ورزش همگانی خراسان رضوی نیز از 491 هزار نفر به بیش از سه میلیون و 19 هزار نفر رسیده است. 
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: تعداد مربیان و داوران استان خراسان رضوی در دولت تدبیر و امید 3.7 برابر شده و شهر مشهد در دولت نخست دکتر روحانی میزبان 529 مسابقات ملی، بین المللی و آسیایی بوده است. 
وی اظهار کرد: تعداد مردان و زنان فعال در حوزه ورزش قهرمانی خراسان رضوی طی دولت تدبیر و امید 2 برابر شده و تعداد مدالهای بین المللی قهرمانی نیز 32 درصد افزایش داشته است.
شایان ذکر است در انتهای این مراسم نمایشگاه ورزش و دستاوردهای هیات های ورزشی استان افتتاح شد و معاون استاندار از غرفه های این نمایشگاه بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز