رئیس کمیسیون‌ فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد؛

سازمان همیاری باید درجهت ارتباطات بین المللی پیش رود

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۹:۰۲
کد خبر: ۶۲۶۵۰۷
سازمان همیاری باید درجهت ارتباطات بین المللی پیش رود
رئیس کمیسیون‌ فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد در بازدید از غرفه های سازمان همیاری در هشتمین نمایشگاه خدمات، محیط زیست شهری وحمل و نقل و ترافیک مشهد، نقش این نهاد را در جهت ارتباطات بین المللی مهم عنوان کرد.

 احسان اصولی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات شهری و حمل و نقل محسوب می شود.

وی افزود: نشاطی که در نمایشگاه جاری است نشان از عملکرد خوب این سازمان است و همچنین فضایی که برای مبادله و معرفی کالاها و محصولات در حوزه های مختلف که مرتبط با شهرداری ها طراحی شده است در این نمایشگاه وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید بتوانیم با اطلاع رسانی بهتر و دعوت از تولیدکنندگان بیشتری در سطح کشور و حمایت هایی که به عمل می آید به سمت رقابتی شدن و تکنولوژی برتر پیش رویم و انتقال دانش فنی به تولید کنندگان صورت گیرد تا تعاملی بین تولیدکنندگان با کسانی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند به وجود آید.

گفتنی است، غرفه های سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در این نمایشگاه همه روزه تا 28 مهرماه از ساعت 16 الی 22 پذیرایی بازدیدکنندگان تخصصی و عموم شهروندان مشهدی به منظور آشنایی با فعالیتها و اقدامات خدمتگذاران خود در سازمان همیاری در حوزه مدیریت و ارائه خدمات شهری خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز