امام جمعه دهگلان :

توهین ترامپ به سپاه توهین به ارکان انقلاب است

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۹:۲۶
کد خبر: ۶۲۷۴۱۸
توهین ترامپ به سپاه توهین به ارکان انقلاب است
امام جمعه دهگلان گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا و دشمنان انقلاب باید بدانند که توهین به سپاه پاسداران توهین به ارکان اصلی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ ماموستا یدالله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع این شهر گفت : ملت ایران به ویژه جامعه روحانیون استان کردستان توهینان نابرخردانه ترامپ را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور دیوانه آمریکا و دشمنان انقلاب باید بدانند که توهین به سپاه پاسداران توهین به ارکان اصلی و اساسی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل ایثار و از خودگذشتگی پاسدارانی است که از بطن مردم ایران و برای دفاع از کشور و انقلاب برخاسته است.

به گفته وی، اگر امروز با وجود هجمه‌های گسترده دشمنان و شرایط ناآرام حاکم بر منطقه امنیت در ایران اسلامی محم و پایدار است از برکت نقش آفرینی و ایثارگری سپاه قهرمان و سایر نیروهای مسلح است.

امام جمعه دهگلان در ادامه انتخاب استاندار جدید استان را به مردم کردستان تبریک گفت و افزود: امیدواریم حضور آقای مرادنیا که بومی استان هستند بتواند تحول خوبی در رفع مشکلات و توسعه به ویژه در شهرستان‌های محروم در استان باشد.

ماموستا محمدی اضافه کرد: دهگلان شهرستان جدید التاسیس است و مردم آن در تمام صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور حضور داشته‌اند از این رو شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با بیان اینکه این شهرستان با وجود ظرفیت‌های زیاد که در حوزه‌های مختلف دارد در همه زمینه‌ها بسیار محروم است، اظهار داشت: دهگلان در همه زمینه‌ها نیازمند توجه ویژه استاندار است.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: دهگلان یکی از قطب کشاورزی استان کردستان است و می‌تواند نقش مهمی را در پازل توسعه استان و رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان ایفا کنند ولی در راستای تحقق این مهم نیازمند توجه و مساعدت مضاعف است.

 

نظر شما