رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت:

اهدای عضو نشانه نوع دوستی انسانها است

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۲۱:۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۲۷۵۷۱
اهدای عضو نشانه نوع دوستی انسانها است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت گفت: اهدای عضو نشانه روح بزرگ و نوع دوستی انسانهایی است که به این کار خداپسندانه اقدام می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ محمد حسن عاقل منش با تسلیت درگذشت مجتبی مویدی جوان ۲۲ ساله که در هفدهم مهر ماه بر اثر تصادف دچار مرگ مغزی شد اظهار کرد: با رضایت خانواده مجتبی عزیز اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی با بیان اینکه حادثه تأسف بار دل همه ما را به درد آورد تصریح کرد:اهدای اعضای بدن این جوان غیور اقدامی شگرف و معنوی است که  جانی دوباره به شش بیمار دردمند بخشید و امید زندگی و زنده ماندن را به خانواده های آنها هدیه نمود.

عاقل منش با اذعان به اینکه این اقدام والا و قابل تحسین، نشان از روح بزرگ و نوع دوستی این خانواده ارزشمند دارد افزود: تسلیم در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن عزیز توسط خانواده مویدی علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات فرزند دلبندشان در وجود افراد دیگر شد و مجتبی عزیز با نهایت بخشندگی قدم در ملکوت ایثار نهاد و جاودانه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت در خاتمه با تقدیر از این عمل خداپسندانه، انسان دوستانه و ایثارگرانه گفت: از خداوند متعال برای روح آن عزیز سفرکرده طلب آرامش و آمرزش و برای خانواده داغدارش صبر و شکیبایی آرزومندم.

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز