باحضور در خانه کاراته قزوین؛

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از اردوی تیم ملی کاراته امید بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۴:۱۳
کد خبر: ۶۲۷۷۷۲
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از اردوی تیم ملی کاراته امید بازدید کرد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با حضور در خانه کاراته از اردوی تیم ملی کاراته امید بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با حضور در خانه کاراته قزوین ضمن بازدید از پنجمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته امید با کادرفنی و کاراته کاهای ملی پوش از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

علایی مقدم در این بازدید در جریان آخرین وضعیت و شرایط اردویی ملی پوشان و نحوه تمرینات آنها قرار گرفت.

علایی مقدم ضمن خیر مقدم به ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی؛ المپیکی شدن رشته ورزشی کاراته را نقطه عطف ورزش ایران اسلامی و استان قزوین برشمرد و افزود: با ورود کاراته به المپیک2020؛ کاراته ایران اسلامی رشد دو چندانی یافته است و ورزشکاران و ملی پوشان با انگیزه ای مضاعف به تمرین می پردازند که استان قزوین هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی ادامه داد: با المپیکی شدن کاراته، استان قزوین هم می تواند جوانان شایسته ای را در المپیک2020 داشته باشد.

علایی مقدم در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی کاراته امید کشورمان؛ از هیات خوب و موفق کاراته استان به واسطه میزبانی شایسته از اردوی آمادگی تیم ملی امید کشورمان؛  قدردانی نمود.

کادر فنی تیم ملی کاراته امید کشورمان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی شایسته استان قزوین؛ قزوین را از ارکان مهم کاراته در کشور برشمردند و عنوان کردند که ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش کاراته قزوین علاوه بر توانایی های فنی؛ از لحاظ اخلاق و منش پهلوانی نیز در سطح بالایی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز