مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین:

جلسه هماهنگی امور نواحی آتش نشانی قزوین برگزار شد

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۴۶:۴۸
کد خبر: ۶۲۸۳۵۵
جلسه هماهنگی امور نواحی آتش نشانی قزوین برگزار شد
ابوالفضل ذوالقدر گفت: به منظور بررسی مشکلات و ارتقای سطح ایمنی جلسه هماهنگی امور نواحی آتش نشانی قزوین در دفتر مدیریت این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ابوالفضل ذوالقدر" مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی شهرداری قزوین اظهار کرد: جلسه هماهنگی امور نواحی آتش نشانی قزوین با حضور معاونان و کارشناسان این سازمان و مسوولان نواحی مختلف شهرداری قزوین برگزار و در رابطه با موضوعات مرتبط با ایمنی نواحی، بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

وی بیان کرد: در این جلسه پس از ارائه آمار و توضیحات مربوط به حوادث مختلف و فعالیت‌های نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین، اقدامات موثر واحد پیشگیری و آموزش سازمان در راستای کاهش نرخ وقوع حریق و حوادث در موضوعاتی چون مراسم چهارشنبه پایان سال، حریق علفزارها در فصل تابستان، آموزش تمامی مهدهای کودک و جایگاه‌های سوخت سطح استان، آموزش های ایمنی به همه مساجد، تکایا و حسینیه‌ ها قبل از شروع ماه محرم، به کارگیری نیروهای داوطلب آتش نشانی و... تشریح شد.

ذوالقدر با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد نواحی مختلف شهری مشکلات حوزه ایمنی و نیازهای آموزشی ناحیه خود را به سازمان آتش نشانی اعلام کنند، اذعان کرد: واحدهای آموزش و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین آمادگی دارند تا به منظور ارتقای سطح آموزش های عمومی و تخصصی نسبت به بررسی و صدور دستورالعمل های ایمنی و همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی رایگان برای این نواحی اقدام کنند.

در این جلسه، مسوولان نواحی مختلف مشکلات ناحیه تحت مدیریت خود را در حوزه ایمنی عنوان کردند و مقرر شد جلسات واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی با مدیران نواحی تداوم یابد.

آتش نشانی (2)

 

 

 

نظر شما