استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

برنامه ریزی و اولویت بندی و حرکت بر اساس ریل گذاری ضروری است

۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۳۷۸
برنامه ریزی و اولویت بندی  و حرکت بر اساس ریل گذاری ضروری است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی محمد احمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی  گفت : یکی از مقولات تاثیر گذار در حوزه فرهنگی، فضای مجازی است و جبهه اصلی دشمن نیز همین حوزه است و باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود و هر دستگاهی که در حوزه فضای مجازی کار کند، ما استقبال می کنیم.

وی عنوان کرد: ما در عرصه فرهنگ  هیچ چیز را نباید حذف کنیم و با وجود تجهیز به ابرازهای فرهنگی دشمنان در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، باید اقدامات لازم را انجام دهیم و مقابله کنیم.

استاندار تصریح کرد: ماهیت انقلاب ما فرهنگی بود و فرهنگ ابعاد مختلف که از جمله آن فرهنگ عمومی است را دارد و باید اظهار  نظر نیز در این حوزه  با تامل، شناخت و کار کارشناسی باشد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی با دیگر شوراها متفاوت است و در باب فرهنگ عمومی به دلیل اینکه دغدغه های  دستگاه های مختلف و دیدگاه های مختلف وجود دارد گفت: تعدد دستگاه ها، اجرایی کردن برنامه ها را با مشکل روبه رو می کند و همچنین باید از موازی کاری جلوگیری کرد.

استاندار گفت: جامعه ما با چالش های جدیدی در حوزه فرهنگ روبه رواست و با تهاجم فرهنگی مواردی مانند باورهای دینی و اخلاقی ما مورد تهاجم قرار می گیرد.

احمدی بر کار کارشناسی شده و با برنامه ریزی مناسب در حوزه فرهنگ عمومی تاکید کرد و بیان داشت:  باید اولویت های شورا مشخص شود و همچنین اگر  از بیرون و سایر دستگاه ها از ما به عنوان مشاوره نظری خواسته شد، نظر را پیشنهاد خواهیم داد و دستگاهی که تحقق آن وظیفه برایش  پیش بینی شده است جمع بندی کند.

احمدی ابراز داشت: ما باید اولویت های  فرهنگ عمومی کلان کشور را بومی سازی کنیم.

استاندار با بیان اینکه دغدغه ما تقویت فرهنگ عمومی است، تصریح کرد: باید خروجی اقدامات انجام شده را شاهد  باشیم و تعددها باعث می شود اعتبارات را اختصاص دهیم  و خروجی نداشته باشیم.

احمدی افزود: برنامه ریزی و اولویت بندی  و حرکت بر اساس ریل گذاری ضروری است.

استاندار با اشاره به اینکه بحث فرهنگ  از اهمیت ویژه برخوردار است و باید هدفگذاری لازم انجام شود و با برنامه ریزی خروجی مناسبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: همان اندازه که فرهنگ کارشناسی دقیق می خواهد، کار کردن در این حوزه نیز نیازمند تلاش و کار کارشناسی است.

وی افزود: ترویج فرهنگ شهادت و تبیین  نگاه شهدا و نشر این کارها را حمایت می کنیم و اعتبارات باید به کارها و ایده های مشخص اختصاص یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز