زائران آذربایجان غربی از مرز خسروی وارد عراق می شوند

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۷:۳۰:۰۴
کد خبر: ۶۲۸۵۰۲
زائران آذربایجان غربی از مرز خسروی وارد عراق می شوند
مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:زائران آذربایجان غربی از مرز خسروی وارد عراق می شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هوشنگ عطاپور در جلسه هماهنگی ستاد اربعین با بیان اینکه تعداد زوار امسال نسبت به سال قبل افزایش یافته است افزود:خوشبختانه امسال تعداد موکب های استان نسبت به سال قبل افزایش یافته و مقرر است 11 موکب امسال در مرز خسروی،داخل کشور و عراق مستقر شود.

وی بابیان اینکه اربعین محور وحدت مسلمانان است اظهار کرد: هدف از راهپیمایی اربعین حسینی نشان دادن وحدت و همگرایی مسلمین است که این حرکت باید به نحو احسن عملیاتی شود.

عطاپور گفت: سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در یک رویکرد مطلوب‌تر و مناسب‌تر خدماتی را به زائران حسینی ارائه کنیم تا هم رضایتمندی آنها و هم رضایتمندی مولایمان امام حسین(ع) در پذیرایی از زائرانش فراهم آید.

مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد : علاوه بر تامین جیره های غذایی و محل های استراحت زائران اربعین حسینی ، باید محل نماز و زیرساخت های لازم فراهم و تلاش شود وجهه مردمی رویدار فرهنگی اربعین حسینی حفظ شود.

وی با بیان اینکه پیگیر بودیم امسال دفتر صدور ویزا در استان فعال شود اما بدلیل برخی مشکلات این اقدام صورت نگرفت افزود: نباید هیج زائری بدون ویزا از ایران خارج شود ونیز تسهیلاتی را باید مسئولان فراهم کنند تا زئران درصدور و تحویل ویزا با مشکل مواجه نشوند.

عطاپور با تاکید براینکه نذورات مردمی اربعین فقط توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات جمع آوری می شود افزود:پشتیبانی ستاد اربعین کاملا شفاف و قانونی انجام می گیرد اما احتمال دارد برخی از مردم سو استفاده کنند لذا هموطنان به غیر شماره حسابهایی که ستاد اربعین تعیین کرده پولی واریز نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز