فرمانده شیفت ایستگاه شماره پنج سازمان آتش نشانی قزوین خبر داد:

اطفای حریق خودرو پژو۴۰۵ در اتوبان قزوین ـ زنجان

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۲۸۶۲۰
اطفای حریق خودرو پژو۴۰۵ در اتوبان قزوین ـ زنجان
فرمانده شیفت ایستگاه شماره پنج سازمان آتش نشانی قزوین از اطفای حریق خودرو پژو405 در اتوبان قزوین ـ زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "روح الله سهرابی"، فرمانده شیفت ایستگاه شماره پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو405 در اتوبان قزوین ـ زنجان با تلاش آتش نشانان اطفای شد.

 سهرابی افزود: در تماس مردمی با سامانه 125آتش نشانی قزوین از وقوع آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری پژو405 در لاین شمالی اتوبان قزوین ـ زنجان، نرسیده به پل دانشگاه آزاد خبر داده شد که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه‌ های شماره پنج پونک و چهار مینودر به محل اعزام شدند و مشاهده کردند این خودرو از قسمت موتور و اتاق طعمه حریق شده است.

وی با اشاره به شدت حریق بیان کرد: آتش نشانان با سرعت عمل  و استفاده از تجهیزات ویژه اطفای حریق در حداقل زمان ممکن شعله های سرکش آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت ‌های خودرو جلوگیری کردند.

سهرابی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به عوامل انتظامی و مالک، ماموریت خود را به پایان رساندند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز