"فرماندار رومشکان" دردیدار با " نجفی " مطرح کرد:

تعیین تکلیف واگذاری زمین به شرکت "آذرپاد"برای طرح ذوب آهن رومشکان

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۵:۱۴
کد خبر: ۶۲۸۷۰۳
تعیین تکلیف واگذاری زمین به شرکت آذرپادبرای طرح ذوب آهن رومشکان
"نورالدین درمنان "دردیداربا "مدیرکل منایع طبیعی و آبخیزداری لرستان "برلزوم حل مسایل و مشکلات منابع طبیعی حوزه رومشکان ، خصوصآ تعیین تکلیف واگذاری زمین به شرکت "آذرپاد" به منظور اجرای طرح ذوب آهن رومشکان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان در جریان این دیداربا بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی بدون مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست اظهارداشت : لازمه دستیابی به توسعه پایدار حفاظت از منابع طبیعی به عنوان بستر توسعه و زیربنای توسعه همه جانبه کشور است.

شیرزاد نجفی ، جلب مشارکت‌های مردمی، استفاده از دانش ظرفیت نیروهای بومی محلی را بسیار پراهمیت و مؤثر در حفاظت از منابع طبیعی برشمرد و افزود: بهترین حافظان عرصه‌های منابع طبیعی، خود مردم هستند که نقش اساسی در حفظ این مواهب الهی دارند.

همچنین  فرماندار  رومشکان با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان در زمینه های منابع طبیعی ،حفاظت از این عرصه ها را یک وظیفه همگانی عنوان کرد.

نورالدین درمنان تاکید کرد: منابع طبیعی باید با اجرای برنامه های آموزشی و ترویجی، انگیزه‌ حفاظت از منابع طبیعی را در بین اقشار مختلف جامعه تقویت کرده و زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در امر حفاظت از عرصه‌های طبیعی را فراهم سازد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز