رئیس سازمان برنامه وبودجه استان اردبیل:

۲۴۱ میلیارد تومان اوراق اسناد خزانه به دستگاه‌های اجرایی اردبیل ابلاغ شد

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۱۸:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۷۹۳
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: ۲۴۱ میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان اردبیل در قالب اوراق اسناد خزانه به دستگاه‌های اجرایی اردبیل ابلاغ شده است.

به گزارش برنا،داود شایقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: امسال سال نخست اجرای قانون برنامه ششم توسعه است که خوشبختانه اعتبارات عمرانی استان اردبیل جهش مناسبی داشته به طوری که با توجه به سال گذشته دوبرابر شده است.

وی افزود: در حال حاضر550 میلیارد تومان اعتبار استانی از منابع مختلفف به غیر از منابع ملی به استان ابلاغ شده که این اعتبارات در قالب اوراق اسناد خزانه بوده و تا پایان شهریور ماه امسال 95 درصد مبادله موافقت‌نامه با دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: 35 درصد تخصیص این اعتبارات را به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کردیم که تا به امروز 241 میلیارد تومان از اوراق اسناد خزانه در قالب اعتبارات عمرانی به دستگاه‌هایی اجرایی تخصیص و ابلاغ شده است.

شایقی تصریح کرد: در سال‌های گذشته تخصیص اعتارات به صورت نقدی بود ولی طبق سیاست‌های دولت دو سال است که تخصیص اعتیارات به اوراق اسناد خزانه تبدیل شده و این اسناد در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد و در سررسیدهای معین نیز پیمانکاران و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند پول‌های خود را تحویل بگیرند.

وی اظهار کرد: تا پایان اسفند ماه این اوراق اسناد خزانه به اعتبار نقدی تبدیل می‌شود و به غیر از این موضوع فقط پرداخت هزینه‌های ضروری از اعتبارات نقدی و تخصیص‌های نقدی استان اردبیل انجام می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: سال 96 اولویت اصلی تکمیل پروژه‌ها در استان، پروژه‌های دارای بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی است که امسال 40 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

شایقی افزود: طبق سیاست‌های دولت هر سال در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در دستور کار قرار می‌گیرد که سال گذشته واگذاری 53 پروژه به استان اردبیل ابلاغ شده بود که امسال واگذاری 30 پروژه به استان اردبیل ابلاغ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز