قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰

منطقه ۲۰ مهیای آماده سازی مسیر پیاده روی اربعین است

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۲۸۸۹۳
منطقه ۲۰ مهیای آماده سازی مسیر پیاده روی اربعین است
ابوالفضل حیدری گفت:منطقه 20 مهیای آماده سازی مسیر پیاده روی اربعین است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آماده سازی مسیر پیاده روی اربعین شهر تهران در این منطقه خبرداد و گفت: از تمامی ظرفیت های مدیریت شهری برای خدمات رسانی به زائرین و راهپیمایان این مراسم خودجوش ومردمی استفاده می کنیم.

ابوالفضل حیدری با بیان این مطلب افزود: طبق روال سال های گذشته در روز اربعین حسینی میزبان میلیون ها زائر هستیم که مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را پیاده روی می کنند.

حیدری با اشاره به اینکه در تدارک آماده سازی مسیر پیاده روی در منطقه 20 هستیم، گفت: خیابان های فدائیان اسلام، شهید رجایی، شهید غیوری، ورامین و دسترسی های بزرگراهی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله مسیرهای پیاده روی روز اربعین هستند که بهسازی آنها آغاز شده است تا راهپیمایان در محیطی ایمن و مناسب به پیاده روی بپردازند.

وی به فضاسازی های مناسبتی و تمهیدات ترافیکی نیز اشاره کرد و افزود: علاوه بر تعبیه سرویس های بهداشتی پرتابل در مسیر، از ظرفیت عمومی بوستان ها، مساجد، مدارس و مشارکت مالکان منازل واقع در مسیر نیز استفاده می کنیم.

حیدری ادامه داد: بازپیرایی فضاهای سبز، رفع موانع فیزیکی، مرمت و لایروبی انهار، بهسازی روکش آسفالت، بهسازی تابلوهای ترافیکی و خط کشی های ایمن سازی از جمله اقداماتی است که در مسیرهای منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حال انجام است.

حیدری با اشاره به اینکه استقبال از زائران در مسیر پیاده روی همراه با ارائه خدمات فرهنگی و ارزشی خواهد بود، گفت: محوریت برگزاری پیاده روی اربعین مردمی و خودجوش است و مدیریت شهری به منظور همراهی با شهروندان و راهپیمایان، زمینه برپایی این مراسم ارزشی را فراهم می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز