مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:

بهره مندی بیش از ۶هزار مشترک جدید از گاز طبیعی

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۲۹۲۱۸
بهره مندی بیش از ۶هزار مشترک جدید از گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی بیش از 6هزار مشترک جدید از گاز طبیعی از ابتدای سال تا کنون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل مفرد بوشهری" مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تا کنون 6هزار و 625مشترک جدید گاز در اقصی نقاط استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

مفرد بوشهری توضیح داد: از این تعداد مشترک جذب شده در استان که از خدمات گازرسانی استفاده می کنند، تعداد 4هزار و53مشترک شهری و 2هزار و 572مشترک روستایی هستند که از این تعداد هزار و 114مشترک مربوط به شهرهای معلم کلایه و رازمیان و روستاهای منطقه الموت هستند.

وی تعداد مشترکین شرکت گاز استان قزوین را درحال حاضر 384هزار و 414مشترک اعلام کرد و افزود: از این تعداد 295هزار و 195مشترک شهری و 88هزار و 365مشترکین روستایی شرکت گاز هستند که در 24شهر و 413روستا از خدمات شبکه سراسری گاز استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان با اشاره به گازدار شدن شهر سیردان در دهه فجر امسال گفت: با گازدار شدن سیردان پرونده گازرسانی به شهرهای استان بسته و تمامی خانوارهای شهری استان قزوین تا پایان امسال از گاز طبیعی بهره مند خواهد شد.

گاز2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز