اولین مدال طلای ایران در کاراته قهرمانی جهان به ورزشکار تکابی رسید

۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۹:۰۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۹۸۸۳
اولین مدال طلای ایران در کاراته قهرمانی جهان به ورزشکار تکابی رسید
کاراته کا اهل تکاب تیم ملی جوانان ایران مدال طلای رقابتهای قهرمانی جهان اسپانیا را از آن خود کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،در دیدار فینال وزن منهای ۷۶ کیلوگرم جوانان، باربد صداقت کاراته کا تیم ملی کشورمان در مصاف با نبیل اچ چابی از مراکش ۲ بر صفر به برتری رسیذ و نخستین مدال طلای تیم ایران در رقابتهای جهانی را ضرب کرد.

صداقت تا پیش از رسیدن به فینال ابتدا آنری بیت از گرجستان را پس از تساوی صفر بر صفر در وقت قانونی مبارزه در هانتی با چهار پرچم در مقابل یک پرچم برد.

در دومین مبارزه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل دونارت ویتیجا از کوزوو به برتری رسید.

سومین دیدار نماینده وزن منهای ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشورمان مقابل آندرس پنا از بولیوی بود که موفق شد این کاراته کا را ۴ بر صفر شکست دهد.

سپس اشرف محمد عمر از مصر را پس از تساوی یک بر یک با استفاده از قانون سنشو شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله یک بر صفر کرل کوزنتکوف از روسیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

در این رقابتها تاکنون تیم ایران به ۳ مدال برنز توسط حدیثه جمال و احمدرضا محمودی در کاتای انفرادی و قاسم خوبرو در کومیته منهای ۶۱ کیلوگرم دست یافته است.

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان از روز چهارشنبه سوم آبان ماه در شهر تنریف اسپانیا و با حضور ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

باربد صداقت کاراته کار اهل شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی تیم ملی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز