رقابت‌های قرآنی ورزشکاران و جوانان سراسر کشور در شیراز آغاز شد

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۸:۲۶
کد خبر: ۶۲۹۹۴۰
رقابت‌های قرآنی ورزشکاران و جوانان سراسر کشور در شیراز آغاز شد
مرحله کشوری سومین دوره مسابقات قرآن وزارت ورزش و جوانان در بخش بانوان در شیراز آغاز شد.
علی رضایی،  دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت ورزش و جوانان درگفتگو با خبرنگار برنا از فارس،  با اشاره به رقابت ۳۰۰ نفر از برترین بانوان قرآنی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات اظهارداشت:  این مسابقات که با همکاری حوزه هنری فارس برگزار می شود،  در هتل جام جم و حوزه هنری فارس اجرا می شود.
 وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار می‌شود که مسابقات شفاهی شامل رشته‌های حفظ یک جزء و ۱۰ جزء و قرائت تحقیق و ترتیل بوده و مسابقات کتبی شامل رشته‌های حفظ احادیث موضوعی و مفاهیم قرآن کریم است.
 معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ یک جزء و ۱۰ جزء و قرائت ترتیل در هتل جام جم و رشته قرائت تحقیق در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد.
دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت ورزش و جوانان  بیان کرد:  در این مسابقات ۱۴ نفر از داوران ملی حضور دارند، که استاد رحیم خاکی به عنوان ناظر ارشد برنامه حضور دارند .
رضایی تاکید کرد: دراین رقابت ها دو اختتامیه  خواهیم داشت که اختتامیه بخش بانوان در روز ۷ آبان‌ماه جاری و از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و اختتامیه بخش آقایان در روز چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه  ساعت 15 در شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد که در  اختتامیه آقایان مسئولان وزارت ورزش و جوانان وسفیر الشاد اسکندروف رئیس مجمع جوانان سازما ن کنفرانس اسلامی  و مفتی اعظم ترکیه حضور خواهند داشت.
سومین دوره مسابقات ملی قران کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان با حضور بیش از 700 شرکت کننده 5 تا 10 آبان ماه سال جاری که امسال به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام لقب گرفته است برگزار می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز