با برگزاری مراسم اختتامیه؛

هفتمین دوره بازی های کشوری تالاسمی در قزوین به کار خود پایان داد

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۴:۱۹
کد خبر: ۶۳۰۱۳۹
هفتمین دوره بازی های کشوری تالاسمی در قزوین به کار خود پایان داد
هفتمین دوره بازی های کشوری تالاسمی با شناسایی تیم ها و نفرات برتر و برگزاری مراسم اختتامیه در قزوین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم اختتامیه هفتمین دوره بازی های کشوری تالاسمی با حضور مهین فرهادی زاد دبیر فدراسیون، عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و مسوولین استانی در سالن آمفی تئاتر سازمان نظام مهندسی قزوین برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها بیش از 285ورزشکار از استانهای مختللف کشور در رشته های: دارت، تیراندازی و شطرنج باهم به رقابت پرداختند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های فاطمه قراخانی سرپرست هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضا استان، از نگاه ارزشمند فدراسیون به توسعه ورزش در استانها قدردانی کرد و این حرکت را موجب بسط و گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در بین این عزیزان شد.

در ادامه؛ دبیر فدراسیون ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضا ؛گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات و تیمهای شرکت کننده ارائه داد.

در خاتمه؛ نفرات برتر هر رشته احکام و مدال های قهرمانی و جوایز خود را دریافت کردند.

 همچنین به کوچکترین، بزرگترین، فنی ترین بازیکن هر رشته و زوج های شرکت کننده در این مسابقات هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

در پایان بازی های کشوری و در مجموع پنج رشته تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، شطرنج و تیراندازی استان های هرمزگان، کرمان و یزد در بخش بانوان و استان های خوزستان، اصفهان و گلستان در بخش آقایان به عناوین اول تا سوم رنکینگ کشوری دست یافتند.

مراسم اختتامیه این رقابت ها با همکاری و مساعدت شرکت میعاد خودرو قزوین برگزار و هدایایی از طرف این شرکت به تمامی شرکت کنندگان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز