مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد:

تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل تا دو ماه آینده

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۰۴۱۵
تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل تا دو ماه آینده
در نشست شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، گل محمدی بر تکمیل پروژه های عمرانی اداره کل که دارای شرایط بهره برداری با تخصیص بودجه می باشند، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، در جریان نشست شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که با حضورتمامی اعضای بگزار شد، اجرای برنامه های مصوب شده در خصوص هفته تربیت بدنی با معرفی رتبه ادارات در مسابقات آینده سازان منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این جلسه، با اشاره به جذب اعتبارات و تخصیص مناسب آن افزود: با نگاه مثبت استانداری تهران و تصویب در شورای برنامه ریزی، مقرر شده پروژه هایی که شرایط بهره برداری و تکمیل دارند با تخصیص بودجه مناسب به اتمام برسند.
 
 
گل محمدی با تشکر از رؤسای واحدهای ستادی، حوزه ها و شهرستان ها افزود: اهتمام برای برگزاری مسابقات آینده سازان، کارکنان دولت و اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی در میان همکاران دیده شد و امیدوارم با انگیزه بیشتری تا پایان سال، این فعالیت ها ادامه یابد.
گزارش واحد بسیج بخش دیگری از جلسه شورای معاونین بود که توسط سراج مسئول بسیج اداره کل در جلسه شورای معاونین ارائه شد.
گفتنی است نشست شورای معاونین اداره کل با حضور شاملو، ملاجعفری، سرپرست، شکیبا مهر، سلیمی، نظر، خرم، جانعلی، قاسمی نژاد، آزاد و رشیدیان برگزار شد.

 

نظر شما