استاندار سمنان خبر داد :

کمک سه میلیارد تومانی مردم استان به اربعین امسال

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۵:۲۳
کد خبر: ۶۳۰۵۳۳
کمک سه میلیارد تومانی مردم استان به اربعین امسال
استاندار سمنان از جمع آوری نزدیک به سه میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم این استان برای هزینه در اربعین امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «محمدرضا خباز» در سیزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اربعین استان سمنان  گفت : تاکنون 465 میلیون تومان کمک نقدی و 2.5 میلیارد تومان کمک غیر نقدی مردم استان توسط فرمانداران جمع‌ آوری شده است.

وی ادامه داد: کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای این راهپیمایی بزرگ و باشکوه و خدمت به زوار امام حسین(ع) هم‌چنان ادامه دارد.

استاندار سمنان ضمن تقدیر از مسئولان ستاد هماهنگی اربعین گفت: بر خود واجب می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه شما در هر کسوت و موقعیتی که هستید و در مسیر خدمت به زائرین امام حسین گام برمی‌دارید، تشکر کنم.

خباز تصریح کرد: ما و شما به وجودی خدمت می‌کنیم که خداوند جهان خلقت را به خاطر وجود ذی جود آن‌ها پدید آورد و از این‌رو هر چه بیشتر در این مسیر خدمت کنیم، آثار آن در دنیا و آخرت به ما بیشتر برمی‌گردد.

استاندار سمنان با بیان این‌که نباید نگران مسائل مادی بود گفت: هرچه ما نیت خود را خالص‌تر کرده و بیشتر با امام(ع) ارتباط برقرار کنیم این مراسم باشکوهتر و دشمن شکن تر برگزار خواهد شد.

خباز بر لزوم هرچه باشکوه تر برگزار کردن این آیین تأکید کرد و افزود: باید هرچه در توان داریم به کار ببریم و بدانیم که عزت و سربلندی جمهوری اسلامی در گرو برگزاری باشکوه این حرکت عظیم است.

وی با بیان این‌که کارها باید مردمی باشد، یادآور شد: باید کار مردم را به خود آن‌ها واگذار کنیم و دولت امنیت را تأمین و بر آن نظارت کند. چون در این صورت است که کارها ماندگار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز