فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی خبر داد :

کشف ۲۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۴:۵۰:۴۴
کد خبر: ۶۳۰۶۵۱
کشف ۲۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته
فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال۲۶ تن مواد مخدر کشف شده است که از این مقدار ۲۳۰۰ کیلوگرم آن در ۴۸ ساعت گذشته کشف و ضبط شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی از بیرجند، سردار مجید شجاع صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) گفت : وظیفه نیروی انتظامی مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر است.

وی با اشاره به تکلیف شرعی و قانونی در زمینه مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی گفت: تکلیف شرعی این است که نیروی انتظامی یکی از محورهای آن مبارزه بامواد مخدر است و وظیفه مقابله و مبارزه با مواد مخدر را دارد و تکلیف قانونی آن این است که براساس تکلیف قانون جهت مقابله و جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشوراقدام می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با موادمخدر شهدایی را تقدیم نظام کرده است افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای فداکار نیروی انتظامی ۲۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته طی ۳ عملیات در مناطق نهبندان و زیرکوه و بیرجند کشف شده است که ازاین مقدار ۲۱۰۰ کیلوگرم در ۲۴ ساعت گذشته کشف و ضبط شده است.

شجاع در ادامه افزود: از ۲۳۰۰ کیلو گرم کشفیات ۱۹۶۰ کیلوگرم آن مرفین بوده است که بخش عمده آن از جاساز خودرو بدست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد قاچاقچیان دستگیر شده در ۴۸ ساعت گذشته ۱۲ نفر بوده است و ۳ دستگاه خودرو در این عملیات توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی به رشد ۶۰ درصدی کشفیات موادمخدر نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تعداد ۴ باند متلاشی و ۶۰۰ خودرو توقیف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز