مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

میزبانی مسابقات قرآن افتخاری ماندگار برای استان فارس است

۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۳۰۷۰۲
میزبانی مسابقات قرآن افتخاری ماندگار برای استان فارس است
مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: میزبانی سومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان افتخاری ماندگار برای استان فارس است.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب کلانتری در مراسم اختتامیه  بخش بانوان مسابقات ملی  قران کارکنان، ورزشکاران و جوانان وزارت ورزش و جوانان که در شهر شیراز برگزارشد، اظهارداشت: خوشحالیم که خداوند لطف و عنایت را به ماداد که  در مسابقات قر ان خدمت شما باشیم و این به عنوان برگ سبز در کارنامه ما در استان فارس  باشد . 
وی تاکید کرد: پیوند با قران را درکلیه بخش ها و فعالیت های  وزارت ورزش و جوانان جاری است و به واقع باید حاصل آن  را درزمانی دید که ورزشکار ما در یک میدان میرود و بخاطر قهرمانی سجده شکر میکند. 
مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطر نشان کرد: زمانی که فرزندان ما در دوران دفاع مقدس و اکنون به عنوان مدافع حرم هستتند به واقع  حاصل پیوند عمیق با قرآن است. 
کامیاب کلانتری ضمن تقدیر از تلاش های رحیم خاکی به عنوان رئیس کمیته فنی مسابقات  بیان کرد:  درآینده نیز در بحث مسابقت قرآن در خدمت شما خواهیم بود و این قول را می دهم که استانهای کشورنیز برای میزبانی مشتاق هستند.
مشاور معاونت فرهنگی آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان فارس ضمن خوش آمدگویی به میهمانان از استان فارس که مسئولیت برگزاری این رقابت ها را پذیرفته است، تشکرکرد.
صدیقه کعبی زاده اظهارداشت: برای برگزاری مطلوب سومین دوره مسابقات ملی قران کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان از یکسال قبل تلاش های زیادی انجام شد تا این رقابت ها به بهترین شکل اجرا شود. 
رئیس حوزه هنری فارس نیز دراین مراسم ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان گفت:  خوشبحال ما اهالی هنر که میزبان شما عزیزان و خادمان به قران و پیشکسوتان به قرآن بودیم.
محمد کرم الهی افزود:خوشامد میگویم حضورشما رادراین محل (حوزه هنری فارس)که قراراست محل آفرینش گری در رشته های مختلف هنری را به تاسی از قرآن و شما قران آموزان خلق کنیم. 
وی تاکید کرد: درحوزه اندیشگانی همه بشریت و صاحبان اندیشه به کلام وحی و کلام حق جمله تعلق دارند و سپر زمین می اندازند که دراین کلام حق چیزی جز حق نیست.
سومین دوره مسابقات ملی قران کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان با حضور بیش از 700 شرکت کننده 5 تا 10 آبان ماه سال جاری که امسال به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام لقب گرفته است برگزار می شود..     
نظر شما